קיין כיכב בניצחון טוטנהאם, 0:5 לרומא וסיבאספור גברה על קרבאח

אחרי ההפסד לרפאלוב, הקבוצה של מוריניו חזרה למסלול הניצחונות עם 1:3 על לודוגרץ, החלוץ כיכב עם גול ובישול ללוקאס. רומא דרסה את קלוז' הרומנית, הטורקים השיגו נקודות ראשונות הודות ל-0:2 ושער של קאיודה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בשלב הבתים בליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי) עם 12 משחקים בפעימה הראשונה. במוקד, טוטנהאם של ז'וזה מוריניו התאוששה מההפסד לאנטוורפן של ליאור רפאלוב וניצחה 1:3 בלודוגורץ. רומא חגגה עם 0:5 קל על קלוז'. ערן זהבי העלה את פ.ס.וו איינדהובן ליתרון, אך הפסידה 4:1 לפאוק סלוניקי. בבית של מכבי תל אביב, סיבאספור השיגה נקודות ראשונות לאחר 0:2 על קראבח, בעוד סלביה פראג השיגה 2:3 על ניס

לודוגורץ – טוטנהאם 3:1

לאחר ההפסד לאנטוורפן של ליאור רפאלוב בשבוע שעבר המשחק היה חשוב מאוד לטוטנהאם. ז'וזה מוריניו פתח בהרכב עם הקפטן הארי קיין וכן גארת' בייל שכבש את שער הניצחון בליגה ביום ראשון. יונג מין סון פתח על הספסל. התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-13 משער של קיין, איך לא, שערו ה-12 העונה. הקפטן נגח היטב אחרי כדור קרן של לוקאס מורה. בדקה ה-33 התפקידים התחלפו. החלוץ העביר כדור רוחב והברזילאי דחק לרשת בקלילות.

הארי קיין ומוסא סיסוקו הוחלפו במחצית וכעבור חמש דקות המארחת הראתה סימני חיים כאשר קלאודיו קסרו כבש בבעיטה מהאוויר אחרי כיסוי גרוע בהגנת התרנגולים. מוריניו היה לא רגוע לאחר השער המצמק ובדקה ה-61 הכניס את יונג מין סון. הדרום קוריאני גמל לו כעבור דקה בבישול לג'ובאני לו צ'לסו

גארת' בייל והארי קיין | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

רומא – קלוז' 0:5

האיטלקים לא יכלו לחלום על פתיחה קלה יותר – כבר בדקה השנייה לאונרדו ספינאזולה הרים מצד שמאל והנריך מחיטריאן  נגח לרשת. השוער נגע בכדור אך לא הצליח להדוף 0:1. בדקה ה-24 היתרון הוכפל, שוב בנגיחה, בזכות הבלם רוג'ר איבנז שנגח היטב אחרי כדור קרן מצד שמאל. האיטלקים נהנו על כר הדשא וכבשו שער נוסף בקלילות. בסיום התקפה נפלאה החלוץ בורחה מאיורל דחק לרשת 0:3. מאיורל השלים צמד בדקה ה-84 עם בעיטה חדה מחצי גובה ופדרו חתם בדקה ה-89.

הנריך מחיטריאן | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

סיבאספור – קרבאח 0:2

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-11 כשהבלם קאנר אוסמאנפשה נגח לרשת אחרי כדור קרן. מאז המשחק נרגע באופן משמעותי עד שמיודענו לארי קאיודה הכפיל בדקה ה-88 והבטיח נקודות ראשונות לטורקים בשלב הבתים.

סלאביה פראג – ניס 2:3

הצ'כים נהנו משער נפלא של החלוץ יאן קוצ'טה שנכנס לרחבה והערים על שני הבלמים (30) וכבש בקלילות. בדקה ה-33 הגיע השוויון. רוני לופס בישל לאמין גוירי שכבש בהקפצה נפלאה. עבדאללה סימה החזיר את היתרון למארחת שתי דקות לסיום המחצית אחרי נגיחה מדויקת. בדקה ה-71 קוצ'טה סגר את הסיפור עם שער שני במשחק והבטיח ניצחון שני לצ'כים בליגה האירופית. דן אנדויה צימק בתוספת הזמן, אך זה לא עזר לצרפתים.

רייקה – נאפולי 2:1

רוברט מוריץ' העלה את הקרואטים ליתרון מפתיע בבעיטה מסובבת בדקה ה-13. כעבור 11 דקות קשר הכנף נאלץ לצאת והתשובה של האיטלקים הגיעה רגע לפני ההפסקה כשבדקה ה-43 דריס מרטנס בישל לדייגו דמה שדחק מקרוב את השוויון. האיטלקים השלימו את המהפך בדקה ה-62 בזכות שער עצמי של פיליפ ברוט חסר המזל.

שחקני נאפולי חוגגים | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

ריאל סוסיאדד – אלקמאר 0:1

מוליכת הליגה הספרדית עלתה בהרכב החזק עם דויד סילבה, מיקל אויארסאבאל, אלכסנדר איסק ופורטו והאחרון העניק לה את השער היקר במחצית השנייה בדחיקה מקרוב.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

תוצאות נוספות

בנפיקה – ריינג'רס 3:3 – לצפייה בתקציר לחצו כאן

לך פוזנן – סטנדרד ליאז' 1:3 (עוואד שותף תשע דקות)

אומוניה – גרנאדה 2:0

ראפיד – דאנדלק 3:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי