צמד גדול לדאבור, רפאלוב הפסיד. מילאן נכנעה לראשונה מאז מרץ

מואנס דאבור חוגג | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

חלוץ הנבחרת להט ב-0:5 של הופנהיים על ליברץ והמשיך את הכושר הנפלא. אנטוורפן נכנעה ללאסק, הרוסונרי הובסו מול ליל. וגם: ניצחון לארסנל, ביטון ואלחמיד הפסידו, אבו חנא הובס ואליאל פרץ פתח בהרכב וולפסברגר

(גודל טקסט)

המסגרת השלישי של שלב הבתים של הליגה האירופית הגיע הערב (חמישי) לסיומו, כאשר במשחקי הפעימה השנייה, שהחלו ב-22:00, מואנס דאבור כיכב עם צמד בניצחון של הופנהיים על סלובן ליברץ. כמו כן, מילאן הופתעה עם 3:0 לליל וההפסד הראשון שלה מאז חודש מרץ. ליאור רפאלוב ואנטוורפן הפסידו ללאסק לינץ, סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד הפסידו לספרטה פראג, ארסנל ניצחה את מולדה, אליאל פרץ ו-וולפסברגר נכנעו לדינמו זאגרב וזוריה של ג'ואל אבו חנא הובסה מול א.א.ק אתונה.

הופנהיים – סלובן ליברץ 0:5

מואנס דאבור לוהט. חלוץ נבחרת ישראל כבש מחזור שלישי ברציפות בליגה האירופית ומשחק שלישי ברציפות בכל המסגרות, כאשר סיפק צמד מול הקבוצה הצ'כית. השער הראשון, שהגיע בדקה ה-22, היה אחרי מבצע אישי נהדר בתוך הרחבה, והשני בדקה ה-30 הייתה בדחיקה לרשת. דאבור סיים את חלקו במשחק כשהוחלף בדקה ה-61, ופלוריאן גריליץ' שתי דקות קודם לכן קבע 0:3. לאחר מכן סרגיס אדמיאן כבש צמד משלו וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה במקום הראשון בבית ומטיילת לסיבוב הנוקאאוט הראשון.

מואנס דאבור | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

מילאן – ליל 3:0

מוליכת הסרייה א' רשמה הערב הפסד ראשון מאז פגרת הקורונה, ועוד איזה הפסד – הרוסונרי עם זלאטן איברהימוביץ' בהרכב לא מצאו את הרשת וספגו תבוסה קשה של 3:0 בסן סירו. אצל הקבוצה הצרפתית כיכב יוסוף יאזיג'י, שעלה לראש טבלת הכיבושים של המפעל עם שלושער שני בליגה האירופית. זה התחיל עם פנדל מדויק בדקה ה-22, והמשיך עם שתי בעיטות מחוץ לרחבה מבישולים של ג'ונתן איקונה (55) וג'ונתן דייויד (58).

אנטוורפן – לאסק לינץ 1:0

דווקא אחרי הניצחון הענק על טוטנהאם, הקבוצה של ליאור רפאלוב נכנעה לאוסטרים. הקשר הישראלי, שנמצא בכושר פנטסטי, פתח בהרכב ושיחק 86 דקות, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו למרות ששיחקה מול עשרה שחקנים אחרי שג'יימס הולנד הורחק בדקה ה-68. השער המכריע של לאסק נכבש בדקה ה-55, כששר יוהאנס אגשטיין מצא את הרשת. כעת, לשתי הקבוצות וגם לטוטנהאם שש נקודות כל אחד אחרי שלושה משחקים.

רפאלוב מול אנטוורפן | YORICK JANSENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

סלטיק – ספרטה פראג 4:1

הופעה חלשה של אלופת סקוטלנד. ניר ביטון פתח בהרכב ושיחק 90 דקות, חאתם עבד אלחמיד נכנס בדקה ה-59. לוקאס יוליש כבש צמד עבור הצ'כים בדקות ה-26 וה-45, וליי גריפיטס צימק ל-2:1 בדקה ה-65. יוליש הנפלא השלים שלושער בדקה ה-77, ולדיסלאב קרייצ'י נגח מקרוב את הרביעי בדקה ה-90. סלטיק ממשיכה את הקמפיין המאכזב והיא עם נקודה אחת בלבד.

ביטון מול ספרטה פראג | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

דינמו זאגרב – וולפסברגר 0:1

אליאל פרץ פתח בהרכב של האוסטרים אחרי שכבש לאחרונה את שער הבכורה שלו, והקשר הוחלף בדקה ה-81. החל מהדקה ה-45 האורחת נותרה בעשרה שחקנים כשמתאוס טפרנר הורחק, ורק בדקה ה-76 הקרואטים הצליחו להשיג את שער הניצחון עם סיומת של איאיי אטימוון מתוך הרחבה. הקרואטים עלו לראש הבית עם 5 נקודות, וולפסברגר שנייה עם ארבע נקודות.

אליאל פרץ מול זאגרב | Slavko Midzor/Pixsell/MB Media/Getty Images

ארסנל – מולדה 1:4

אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, התותחנים הגישו ניצחון מרשים גם על קבוצתו הקודמת של המאמן אולה גונאר סולשיאר, אבל גם נהנו מלא מעט מזל, מכיוון שהנורבגים כבשו ראשונים בדקה ה-22 מבעיטה מחוץ לרחבה של מרטין אלינגסן. ארסנל מצאה את השוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשלימה מהפך בדקה ה-62 הודות לשני כיבושים עצמיים של מרטין אלינגסן ושריף סיניאן. אך הקבוצה של מיקל ארטטה הוכיחה שהיא גם מסוגלת להבקיע בכוחות עצמה ועשתה זאת פעמיים עד שריקת הסיום לאחר בעיטה חזקה ושטוחה של ניקולא פפה בדקה ה-69 וכיבוש מאוחר של ג'ו ווילוק בדקה ה-88 בתום עבודת לחץ נפלאה ומסירת עומק נהדרת של שחקן הכנף מחוץ השנהב.

ג'ו ווילוק, בוקאיו סאקה | Marc Atkins/Getty Images

זוריה – א.א.ק אתונה 4:1

שוב האוקראינים הובסו ונותרו עם 0 נקודות מתוך תשע. ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב ושיחק 90 דקות, אך לא הצליח לעצור את מועמר טנקוביץ', פטרוס מנטאלוס ומרקו ליבאיה, שכבשו בזה אחר זה. ולדיסלאב חוצ'רין רק צימק בנגיחה בדקה ה-81.

לסטר – בראגה 0:4

השועלים שומרים על מאזן מושלם בליגה האירופית עם ניצחון שלישי ברציפות שקירב אותם עוד יותר לשלב הבא. קלצ'י איהנאצ'ו שבליגה נדחק לקצה הספסל של ברנדן רוג'רס, מקבל את ההזדמנות באירופה גם הערב סיפק משחק מצוין כאשר כבש את שני השערים הראשונים במשחק (21, 48) ובישל לדניס פראט את השלישי (67). ג'יימס מדיסון נעץ את המסמר האחרון לאחר שעבר שני שחקני הגנה ודחק מקרוב תריסר דקות לסיום.

תוצאות נוספות

פיינורד – צסק"א מוסקבה 1:3
הכוכב האדום – גנט 1:2
יאנג בויז – צסק"א סופיה 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי