בהולנד ניתחו את התבוסה: "אין ספק שאפשר לצפות ליותר מזהבי"

אחרי ה-4:1 נגד פאוק, בתקשורת קטלו את פ.ס.וו ("קרסה כמגדל קלפים") וביקרו את החלוץ, אך גם הגנו עליו: "היה חייב לכבוש כשהגיע לאחד על אחד. אחרי הקורונה, הוא לא כשיר לתת 100% כל שלושה-ארבעה ימים"

(גודל טקסט)

ערן זהבי חווה אמש (חמישי) ערב מאוד הפכפך עם פ.ס.וו. בסיום המחצית הראשונה הוא הוביל 0:1 אחרי שכבש בעצמו את שער היתרון נגד פאוק סלוניקי, אך את המשחק הוא סיים בתבוסה 4:1 מאכזבת. בזכות הניצחון, הקבוצה היוונית גם עקפה את זו מאיינדהובן בטבלת בית 5 בליגה האירופית וכעת נראה שהמאבק על הכרטיס לשלב הבא יהיה לא פשוט עבור חלוץ נבחרת ישראל וחבריו. "טרגדיה יוונית", כינו בתקשורת ההולנדית את ההופעה של פ.ס.וו וקטלו את הקבוצה: "קרסה כמו מגדל קלפים במחצית אחת בלבד".

"אין ספק שהמאמן רוג'ר שמידט ישראל את עצמו מה קרה לקבוצה אחרי 20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה", נכתב בהולנד, "זהבי אמנם העלה אותה ליתרון במהלך המחצית הראשונה, אבל הוא היה חייב לכבוש את השני כשהגיע למצב של אחד על אחד מול השוער. פאוק לא בעטה למסגרת במהלך המחצית הראשונה והשאירה רושם של קבוצה חלשה. במחצית השנייה פ.ס.וו צנחה ותוך מספר דקות הוציאה ארבעה כדורים מהרשת שלה. היא הייתה רשלנית ונחפזת מדי, ורצתה כל כך לתקן את הנזק שהכל התפרק לה בידיים. היא חילקה מתנות, איבדה את הסדר והשאר היסטוריה".

ב-'ED' ניתחו את התבוסה והצדיקו במידה מסוימת את היכולת החלשה של פ.ס.וו בכלל ושל זהבי בפרט: "כמות מקרי הקורונה השפיעה רבות על הקבוצה. לא רק בשל החיסורים של דנזל דאמפריס וקודי גאקפו, אלא כי שלושה מעמודי התווך איבדו מכושר המשחק שלהם בעקבות ההידבקות. ערן זהבי, ג'ורדן טזה ופאבלו רוסאריו מסוגלים לפתוח שוב בהרכב פ.ס.וו, אבל יהיו חייבים להתאושש כדי לחזור לשיא כושרם", נכתב בכלי התקשורת ההולנדית, "אין ספק שאפשר לצפות ליותר מהשחקנים המנוסים בקבוצה, כמו מריו גצה וערן זהבי. זה ברור שהם לא מסוגלים לתת 100% כל שלושה או ארבעה ימים בתקופה הזו".

זהבי מנסה להרים את תומאס. "טרגדיה יוונית" | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

שמידט עצמו אמר בסיום: "לפעמים הכדורגל הוא ככה. שילמנו מחיר על שבועות מאתגרים במיוחד שעברנו בעקבות הקורונה שהכתה את הקבוצה. שיחקנו בלי מספר שחקנים חשובים כבר כמה משחקים והמחליפים נדרשו להשלים 90 דקות. זה גרם לחוסר ריכוז בקבוצה. אלו הסיבות לתבוסה היום".

"במחצית הראשונה איבדנו הרבה כדורים ולא נראינו טוב, אבל הצלחנו להסתדר עם פאוק ולשלוט במשחק. עשינו הרבה טעויות במצבים לא מסוכנים אחרי ההפסקה וזה מה שהביא לשערים שלהם. זה היה פשוט מיותר. בתוך עשר דקות הם הפכו לגמרי את המשחק" סיכם המאמן הגרמני.

שמידט. "שילמנו מחירעל שבועות מאתגרים" | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי