בוס לקראת ב"ש: "נהיה חייבים להשתפר מהמשחק בישראל"

כשהוא במרחק נקודה מהמוליכה באיירן, מאמן לברקוזן צפוי לשמור על שחקניו למשחק הליגה מול הרטה ויבצע לא מעט שינויים מול הדרומיים (חמישי ב-21:55, ספורט2). התאומים בנדר ייעדרו. המאמן: "אני נזהר עם הסגל שלי"

(גודל טקסט)

אחרי 2:4 באצטדיון המושבה, באייר לברקוזן תארח מחר (חמישי החל מ-21:55, ישיר בספורט2) את הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית ותקווה להשלים ניצחון נוסף על הקבוצה הישראלית ולעשות צעד משמעותי אל עבר שלב הנוק-אאוט של המפעל. אחרי שלושה משחקים, לקבוצה הגרמנית שש נקודות וניצחון שלה מחר במקביל לניצחון של סלביה פראג על ניס, יסגור כעט סופית תמונת העולות מהבית.

לברקוזן ופטר בוס יגיעו למשחק מול באר שבע מהמקום השלישי בבונדסליגה, כשרק נקודה מפרידה בינם לבין אלופת אירופה באיירן מינכן. הקבוצה הנהדרת של המאמן ההולנדי ניצחה את ארבעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות והבקיעה לא פחות מ-14 שערים. גם אם לא יודו בכך בקול רם, הגרמנים כבר לוטשים עיניים אל עבר משחק הליגה החשוב מול הרטה ברלין במסגרת הבונדסליגה (ראשון החל מ-16:25, ישיר בערוצי ספורט1).

לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש, בוס אמר במסיבת העיתונאים של לברקוזן: "נהיה חייבים לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו בישראל. המשחק הזה לא היה טוב מבחינתנו ולא הצגנו את היכולת שאני מצפה לה – למרות שניצחנו אותו לקראת הסיום. במשחק מחר נהיה חייבים לשחק יותר טוב, זו המשימה שלנו".

צפו ב-2:4 של לברקוזן על ב"ש

על מצבו בליגה הגרמנית הוסיף: "עשינו רצף טוב של משחקים והביטחון שלנו בנוי על זה. המשחק מחר יהיה שונה לגמרי. נהיה חייבים לעבוד קשה בשביל תוצאה טובה. הסגל? יש לי כמה שחקנים ששיחקנו בנבחרות שלהם במהלך הפגרה ולכן הוא סובלים מעומסים. בגלל הפציעות בסגל, לא לכל תפקיד יש לי גם מחליף. אני נזהר עם הסגל שלי בגלל זה".

מי שעשוי לקבל דקות מחר הוא פטריק שיק הצ'כי, שהחלים לאחרונה מפציעה וקיבל דקות ראשונות נגד בילפלד בשבת. "פטריק יכול לשחק וגם לפתוח במשחק, אבל כך גם לוקאס אלאריו. אנחנו בונים את שיק צעד אחר צעד, וייתכן גם שהוא יעלה מהספסל מחר" סיכם המאמן ההולנדי.

מבחינה מקצועית, בתקשורת הגרמנית סבורים שבוס יבצע לא מעט שינויים בהרכב וזאת מתוך אמונה שבאר שבע, אשר לא ניצחה כבר חמישה משחקים ברציפות וניצבת רק במקום ה-11 בליגת העל הישראלית, תתקשה מאוד גם מול הרכב פחות חזק של לברקוזן. שניים שבוודאות לא יפתחו בהרכב של בוס הם התאומים סוון ולארס בנדר, שנפצעו והוחלפו במהלך הניצחון 1:2 על ארמיניה בילפלד. את מקומם צפויים לתפוס טין יידבאי הקרואטי ואלכסנדר דרגוביץ' האוסטרי, שכזכור פתחו גם במשחק שנערך בישראל. כידוע, הקבוצה מבירת הנגב תופיע ללא שלושת השחקנים הכי טובים שלה: מיגל ויטור, אלטון אקולטסה וז'וסואה.

בתוך כך, ב"בילד" הגרמני פורסם הבוקר שלברקוזן הציעה לילד הפלא פלוריאן וירץ להאריך את חוזהו במועדון עד 2025, כלומר להאריך את ההתקשרות בשלוש שנים נוספות. "אנחנו אופטימיים שפולריאן יישאר איתנו זמן רב יותר", הבהיר המנהל הטכני סיימון רולפס. וירץ בן ה-17 הצטרף מקלן ב-2019, אשתקד הפך לכובש הצעיר בתולדות הבונדסליגה וכבר סומן כיורש של קאי האברץ שנמכר לצ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי