דוניס מרוצה: "הגיע לנו לנצח. העלייה לשלב הבא בידיים שלנו"

לאחר ה-1:1 נגד ויאריאל, מאמן מכבי ת"א שיבח את שחקניו: "שינינו את המנטליות במחצית. השחקנים מבינים שכל משחק יהפוך אותנו לטובים יותר". גלזר נפצע באיזור העין: "נראה מחר מה מצבו". פרץ: "הוכחנו את עצמנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, אולי במשחקה הטוב ביותר תחת גאורגיוס דוניס, רשמה 1:1 ביתי נגד ויאריאל. משחק שונה לחלוטין מהתבוסה 4:0 בספרד. הצהובים ספגו שער בדקה קריטית רגע לפני ההפסקה, אך אלכסנדר פשיץ' השווה אחרי בישול של דור פרץ בדקה ה-46. הנקודה הזו בהחלט עשויה לעזור לצהובים להעפיל לשלב 32 האחרונות. על כן, המאמן היה יכול להיות מרוצה.

לאחר המשחק אמר דוניס: "אי אפשר להשוות את האיכות של ויאריאל לקבוצות אחרות, כמובן שזה תלוי ביריבה. המשחק היה טוב ברובו. במחצית הראשונה כנראה היה חשש מסוים אבל במחצית השנייה שינינו את המנטליות שלנו. נשארנו קומפקטיים בהגנה והיה לנו ביטחון בהתקפה. יצרנו הרבה מצבים ולטעמי היינו גם ראויים לניצחון".

המשך הדרך בליגה האירופית: "אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו. עלינו להשתפר כקבוצה, אבל העלייה לשלב הבא בידיים שלנו. גם אם התוצאות לא יהיו מספיק טובות במחזור הבא, עדיין יש לנו סיכוי לעשות זאת במחזור האחרון, משחק בית שלנו".

שחקני מכבי תל אביב מרוצים | אריאל שלום

מסכים שהקבוצה משתפרת: "זו הייתה תקופה קשה ומסובכת סביב המשחקים נגד רד בול זלצבורג. זו שנה מסובכת לכולם. כעת אני רואה באימונים שיש לשחקנים ביטחון. הם מאמינים שכל משחק יהפוך אותנו לטובים יותר. חשוב לי שהשחקנים יבינו את החשיבה שלי ותהיה לנו את המנטליות הנכונה".

מה שהעיב על המשחק המצוין מצד הצהובים היה מצבו של דן גלזר שספג פגיעה באיזור העין. המאמן הבהיר: "נצטרך לראות מחר מה מצבו".

דן גלזר על כר הדשא | אריאל שלום

דור פרץ החמיא לעבודה הקבוצתית של חבריו: "זה משחק בו עבדנו קשה, יחידה אחת, קבוצה אחת, התוצאה משקפת את זה לחלוטין, הגענו לעוד מצב אחד ברור של שער ולעוד חצאי מצבים אבל אנחנו שמחים מהתיקו. כעת נתכונן לליגה בשיא הרצינות".

ההבדל בין הליגה לאירופה: "כל המשחקים מאוד שונים, בליגה הקבוצות מצופפות נגדנו, יותר קשה טקטית, כאן קבוצה באה לשחק, כמובן שהם חזקים, מהרמה הגבוהה ביותר בספרד. הוכחנו בדקות מסוימות שגם אנחנו יכולים לשחק טוב ולעתים היינו עדיפים".

התקופה האחרונה: "זו תקופה מוזרה ולא פשוטה, אנחנו קבוצה בה משהו כמו שמונה שחקנים נעלמים מהסגל למשך שבועיים וצריך להחזיר אותם לכושר באופן מיידי, אבל אנחנו כדורגלנים מקצועיים שמשחקים במכבי ת"א ועלינו להציג מייד את היכולת הטובה ביותר".

דור פרץ, מאנו טריגרוס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי