השיחה של דוניס במחצית הביאה לשינוי: "אל תפחדו מהכדור"

גאורגיוס דוניס | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א המתין זועם לשחקניו בחדר ההלבשה בהפסקת המשחק ב-1:1 המרשים מול ויאריאל: "שחקו באומץ, תאמינו בעצמם". גלזר צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל כפ"ס בראשון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ללא ספק יכולה להיות מרוצה מה-1:1 מול ויאריאל אמש (חמישי) בבלומפילד – אותה קבוצה שהביסה את הצהובים 4:0 שלושה שבועות לפני כן. התיקו של אלופת ישראל הותיר אותה תלויה בעצמה בניסיון להעפיל לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית והמסע הנהדר של חניכיו של גאורגיוס דוניס נמשך.

צפו בתקציר: 1:1 בין מכבי ת"א לוויאריאל

עכשיו מכבי ת"א מפנה שוב את תשומת ליבה לליגת העל, וביום ראשון היא תארח את הפועל כפר סבא, אשר הצליחה להפתיע במחזור האחרון את מכבי חיפה ולהשיג שלוש נקודות. לאחר המשחק מול הקבוצה של עמיר תורג'מן, הצהובים ימריאו לטורקיה למשחק הבא של שלב הבתים נגד קרבאח. ניצחון חוץ על האזרים ובמקביל ניצחון של ויאריאל על סיבאספור, ואלופת ישראל תבטיח את מקומה בשלב 32 האחרונות של המפעל. מי שייעדר מהמשחק הזה הוא אנריק סבוריט שספג אתמול אדום לקראת הסיום, ואופיר דוידזאדה צפוי לפתוח.

המחצית הראשונה לא הייתה טובה אתמול, חלשה וללא אנרגיות, ובכל פעם שהספרדים העלו קצב – לשחקניו של דוניס לא היו תשובות. השער שספגה הקבוצה רגע לפני הירידה למחצית הרעיד את המאמן היווני, שנכנס ראשון לחדר ההלבשה והמתין זועם ועצבני לשחקניו. דוניס דרש שקט והקשבה וגער בחניכיו לשנות את המנטליות.

"תעלו למגרש ושחקו בביטחון. שחקו באומץ ואל תפחדו מהכדור. תאמינו בעצמכם, אנחנו יכולים לשנות את התוצאה. אתם יכולים ואני מאמין בכם", אמר המאמן לשחקני מכבי ת"א בשיחה שבעצם שינתה את גורל המשחק והביאה לשינוי.

אנריק סבוריט מורחק, דור פרץ לא מרוצה | אריאל שלום

נראה שדוניס החליט לוותר על מערך שלושת הבלמים. שרן ייני נותר אמש על הספסל והצמד שפתח במרכז ההגנה היה לואיס הרננדס את איתן טיבי, ולמעט בשער שספגה הקבוצה – נראה כי התיאום ביניהם הולך ומשתפר וממשחק למשחק. מנגד, בחלק ההתקפי מורגש חוסר פרגון והצוות המקצועי יצטרך לתת את הדעת בנושא.

בקבוצה מרוצים מהשיפור המתמשך של החלוץ אלכסנדר פשיץ', שכבש שער נהדר וגם לא היה רחוק מלהבקיע שער ניצחון, אך החטיא מול שוער ויאריאל. מלבד הסרבי, גם דור פרץ, דן גלזר ואייל גולסה זכו למחמאות גדולות. גלזר, אשר נפצע בעינו ופונה לבית החולים (פציעה דומה לזו שספג במפגש הקודם מול ויאריאל) – צפוי להחמיץ את הפועל כפ"ס.

דן גלזר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי