הקהל חזר למגרשים באנגליה, ארטטה: "זה היה מיוחד, הבדל עצום"

ארסנל הביסה 1:4 את ראפיד וינה, אבל זה פשוט לא עניין אף אחד בממלכה, ואחרי תשעה חודשים סוף סוף נכנסו אוהדים לאצטדיון. המאמן: "2,000 הרגישו כמו הרבה יותר". פארטיי יחמיץ את טוטנהאם בראשון (18:15, ספורט2)?

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל הבטיחה אתמול (חמישי) את ראשות ב' בית בשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר הביסה בבית 1:4 את ראפיד וינה, שמרה על מאזן מושלם, אבל זה פשוט הדבר האחרון שמעניין היום מישהו באנגליה – שנכנסה לטירוף. בפעם הראשונה אחרי תשעה חודשים, הקהל חזר למגרשים ו-2,000 אוהדים הורשו להיכנס לאצטדיון האמירויות.

כזכור, לפני כשבוע וחצי הודיע ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, שהחל מסיום הסגר (שתם לפני יומיים) – קהל יחל לחזור למגרשים במתכונת מצומצמת ובכמויות שונות לפי אזורי תחלואה. כמובן שזה מה שהפך לסיפור המשחק, הצליח לרגש את כולם ולהחזיר אותם לרגעים שכבר שכחנו. ומה אנחנו נגיד? נקווה שבקרוב גם אנחנו נזכה לחזור להגיע לאצטדיונים.

"זה היה מיוחד מאוד. אנחנו כל כך שמחים לקבל אותם בחזרה", אמר מיקל ארטטה, מאמן ארסנל, לאחר המשחק. "הם נתנו לנו תרומה גדולה מאוד. היו 2,000, אבל זה הרגיש כמו הרבה יותר. הם ממש תמכו ולא הפסיקו לעודד אותנו".

אוהדי ארסנל מודים לשחקנים | David Price/Arsenal FC via Getty Images

"השחקנים שלי אמרו, זה עושה הבדל עצום להרגיש את העידוד והתמיכה", המשיך הספרדי. "אני רוצה להודות למי שבא על התמיכה. ספורט ללא אוהדים זה דבר שונה לחלוטין, כי השחקנים מאבדים קצת מהאמוציות שלהם ובאופן טבעי פחות חדורי מטרה. בסוף אנחנו כאן כדי לבדר וליהנות".

ביום ראשון מצפה לארסנל משחק נוסף מול קהל, אך הפעם קהל קצת יותר עוין. התותחנים יגיעו למשחק חוץ מול טוטנהאם לדרבי לוהט בין שתי היריבות השנואות מצפון לונדון (החל מ-18:15, שידור ישיר בספורט2). לגאנרס שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון במסגרת הפרמיירליג והם ינסו להפתיע את התרנגולים של ז'וזה מוריניו, אשר ניצבים בפסגה.

מי שעשוי להחמיץ את המשחק הזה הוא תומאס פארטיי. הקשר לא שיחק מאז ה-8 בנובמבר, אך בארסנל מקווים מאוד שיוכל לקחת חלק בהתמודדות החשובה מול טוטנהאם. "נקבל את ההחלטה ביומיים הקרובים", אמר ארטטה בנושא".

מיקל ארטטה | Vincent Mignott/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי