לידיעת מכבי ת"א: המשחק בין ויאריאל לקרבאח נדחה

דן ביטון, יונתן כהן, שחרודין מחמדלייב | מכבי תל אביב, רשמי

אופ"א הודיעה שהמשחק שאמור היה להיערך בספרד ביום חמישי לא יתקיים וזאת לאחר שהאזרים הודיעו שאין להם מספיק שחקנים כדי להתייצב להתמודדות בעקבות התפרצות נגיף קורונה במועדון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פספסה בגדול בשבוע שעבר כשלא הצליחה לנצח את קרבאח ונפרדה מולה ב-1:1 במשחק חוץ שנערך באיסטנבול, טורקיה. אם מכבי תל אביב הייתה מנצחת את המשחק שנערך במגרש נייטרלי מול קבוצה בסגל חסר בעקבות התפרצות קורונה, היא הייתה מבטיחה את עלייתה לשלב 32 האחרונות במפעל.

הצהובים, לצערם, לא הצליחו לנצח מול הקבוצה שגם כך סיימה את דרכה לעונה זו באירופה, וכעת מתברר שהמשחק נגד מכבי תל אביב גם היה האחרונה שלה לעונה זו בליגה האירופית: אופ"א הכריזה הערב (שלישי) על ביטול המשחק בין ויאריאל לקרבאח שאמור היה להיערך ביום חמישי וזאת בעקבות התפרצות נגיף קורונה בשורות האזרים.

לפי ההודעה הרשמית, לאזרים לא נותרו מספיק שחקנים בשביל להתייצב למשחק בספרד. בימים הקרובים אופ"א תודיע מה הן ההשלכות לביטול המשחק, אולם ניתן להעריך שבשל העובדה לקרבאח נקודה אחת בלבד במאזנה אחרי חמישה משחקים ואילו ויאריאל במקום הראשון עם 13 נקודות, משמע שויאריאל הבטיחה את הפסגה וקרבאח גם כך תסיים אחרונה, משמע שיוכרז ניצחון טכני לספרדים ללא סנקציות מעבר לכך.

שחקני ויאריאל חוגגים, מאור קנדיל מאוכזב | אריאל שלום

נציין כי אנשי הצוות המקצועי ושחקני מכבי תל אביב עברו בדיקות קורונה בתחילת השבוע, לאחר שהאזרים הודיעו על חמישה מאומתים נוספים שהתגלו לאחר המשחק בין הקבוצות, אולם כולן חזרו שליליות. ביום חמישי מכבי תל אביב תהיה חייבת להתאושש מההפסד אתמול 3:2 לאשדוד ולהימנע מהפסד לסיבאספור, אחרת גם היא תסיים את דרכה בשלב הבתים של האירופית כבר עתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי