שני שחקני סיבאספור חיוביים לקורונה, דוניס חוטף ביקורת

הטורקים יגיעו בסגל חסר וללא המאמן צ'לימבאי לקראת המשחק המכריע נגד מכבי תל אביב בליגה האירופית (חמישי, 21:55, ישיר בספורט1). בסביבת השחקנים תקפו את המאמן היווני: "הקבוצה סופגת יותר מדי בקלות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שבוע מאכזב עבר על מכבי תל אביב. האלופה הישראלית הייתה יכולה כבר בשבוע שעבר להבטיח את מקומה בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, אך סיימה בתיקו 1:1 מאכזב מול קרבאח ובחלוף מספר ימים הצהובים רשמו הפסד ליגה שני עם 3:2 למ.ס. אשדוד. אי לכך, המשחק מחר (חמישי) נגד סיבאספור (21:55, שידור ישיר בספורט1) יהיה מבחן גדול עבור המאמן גאורגיוס דוניס.

בניגוד לשנה שעברה, נקודת התורפה של מכבי תל אביב העונה היא משחק ההגנה שכלל לא מזכיר את זה של עונת האליפות השנייה של ולדימיר איביץ'. רק כדי לסבר את האוזן, מכבי תל אביב עד עכשיו ספגה 10 שערים, אותה הכמות שספגה בכל העונה שעברה. גורם בסביבת השחקנים התייחס לסוגיה:  "אין שם את האנרגיות כמו בשנתיים האחרונות וזה משפיע על הקישור. המאמן היווני אינו מצליח למצוא את הפתרון המקצועי במערך של שלושה בלמים, או גם בקו של ארבעה שחקני הגנה. כל הספיגות הם קלות, שערים שאת רובם אפשר באימונים למנוע".   

כעת במכבי תל אביב מנסים להתעלם מהבעיות והם מאמינים כי הם יכולים להשיג תוצאה טובה נגד סיבאספור ולעלות לשלב הבא, חרף התוצאות המאכזבות. על פי האימון שנערך אתמול בשעות הערב, דוניס עדיין לא החליט באיזו מערך יפתח מחר אך מסתמן כי הקבוצה תחזור למערך של שלושה בלמים כדי להתגונן מול שחקני ההתקפה של סיבאספור. על פי מקורבים, דוניס יהיה חייב למצוא פתרון למשחק האיטי של שלושת שחקני מרכז המגרש דן גלזר, דור פרץ ואייל גולסה שהורידו את קצב המשחק ומקשים על החלוצים למצוא שטחים פנויים.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | לירון מולדובן

רגע לפני ההמראה לישראל לקראת המשחק מחר, סיבאספור פרסמה הודעה רשמית ובה בישרה כי שלושה מאנשי המועדון, שניים מתוכם שחקנים, נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. "הבידוד והליכי הטיפול החלו באופן מיידי על פי הפרוטוקול, בהמשך נפרסם מידע נוסף", נכתב בהודעת הטורקים. הנדבקים החדשים הצטרפו למאמן הקבוצה, ריזה צ'לימבאי, שאובחן אף הוא כחולה לאחרונה ולכן לא עמד על הקווים במשחק הליגה נגד טרבזונספור.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי