דוניס לקראת סיבאספור: "עשינו צעד גדול לאחור בהפסד לאשדוד"

מאמן מכבי תל אביב לקראת הקרב הגורלי על העלייה (חמישי, 21:55 בספורט1): "הרוח במועדון היא טובה. נעשה הכל כדי להעפיל". יונתן כהן: "יודעים שזה מהמשחקים החשובים ביותר שלנו בשנים האחרונות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד במחזור הליגה האחרון, מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הגורלי שלה מחר (חמישי, 21:55, ישיר בספורט1) נגד סיבאספור במסגרת מחזור הנעילה של שלב הבתים בליגה האירופית, אשר יהיה גם קרב אדיר בין שתי הקבוצות על העלייה לשלב 32 האחרונות.

לקראת ההתמודדות באצטדיון בלומפילד אמר המאמן גאורגיוס דוניס: "אנחנו מוכנים לתת הכול כדי לעלות לשלב הבא. הרוח שלנו בקבוצה היא טובה מאוד. אם נסתכל על התוצאה שהייתה באשדוד, אז עשינו צעד גדול אחורה. אבל אם נסתכל על משחקים קודמים, כמו נגד ויאריאל וקרבאח באירופה, הקבוצה שיחקה הרבה יותר טוב מבחינה התקפי. במשחק האחרון עשינו הרבה טעויות בהגנה".

"יודעים שאנחנו צריכים להשיג תוצאות טובות יותר בליגה, אבל עכשיו כל הריכוז שלנו הוא בליגה האירופית. השחקנים שיחקו טוב במשחקים האחרונים והם מגיעים למשחק מחר עם ביטחון. נהיה חייבים להימנע מהשגיאות שעשינו בהגנה. יש תמיד שינויים בהרכב בין אירופה לליגה. נצטרך לראות מי יהיה מוכן לפתוח לקראת שריקת הפתיחה מחר".

דוניס: "כל הריכוז שלנו הוא בליגה האירופית" | מכבי תל אביב, רשמי

בתקשורת היוונית דווח כי מכבי ת"א גיששה אצל מאמן אחר, דוניס התייחס לשמועות ואמר: "לא אכפת לי מה פרסמו בתקשורת לגבי מועמד כזה או אחר. אני מרוצה מאוד במכבי ת"א וחושב רק איך להשיג תוצאות טובות יותר. אחרי המשחק מחר, נתרכז בליגה ולתקן את כל מה שהיה עד עכשיו. לגבי השערים שספגנו, מה שהיה בעונה שעברה הוא מיוחד. הקבוצה שספגה בליגה אולי עשרה שערים בכל העונה, אבל במוקדמות הליגה האירופית היא ספגה שמונה שערים בארבעה משחקים, יש הרבה דברים מוזרים בכדורגל".

"לפעמים אנחנו משחקים עם רביעיית הגנה ולפעמים עם חמישה שחקנים בהגנה ולדעתי זה לא הוגן להשוות בין קבוצות. יש לנו בכל משחק בישראל בערך 700 מסירות, מה שאומר שאנחנו בשליטה, ואז אנחנו סופגיפ מטעויות שלנו או במצבים נייחים ובמתפרצות. אנחנו צריכים להשתפר הגנתית, כי אם נמשיך ככה לא נוכל לזכות באליפות" סיכם המאמן היווני.

לאחר המאמן, יונתן כהן הוסיף: "המשחק מחר הוא מהחשובים ביותר שהיו למועדון בשנים האחרונות. מדובר גם בהכנסות למועדון אבל גם חוויות לשחקנים מול קבוצות בכירות באירופה ושחקנים גדולים. אנחנו מאוד מרוכזים. באים לנצח את המשחק ולעלות לשלב הבא. ההפסד לאשדוד? כל הפסד במכבי ת"א הוא לא נעים ולא מתקבל. באים לנצח בכל משחק. היינו מבואסים מאוד, אבל בלוח הזמנים הזה, שיש לנו משחק בכל שלושה ימים, כבר שכחנו מה היה ואנחנו מרוכזים רק במשחק מחר".

כהן. "כבר שכחנו מההפסד באשדוד" | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי