נאפולי וסוסיאדד בשלב הבא, פ.ס.וו הביסה 0:4 וסיימה ראשונה בבית

שחקני נאפולי חוגגים | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

במשחק הראשון באצטדיון דייגו מראדונה התכולים סיימו ב-1:1 מול הבאסקים ועלו על חשובנה של אלקמאר. זהבי צפה בקבוצתו דורסת את אומוניה. גם מולדה ויאנג בויז בנוקאאוט

(גודל טקסט)

הפעימה הראשונה של המחזור השישי והאחרון של הליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי) ובסיומו ארבע קבוצות נוספות הבטיחו את מקומן בשלב הנוקאאוט – נאפולי וסוסיאדד נפרדו ב-1:1 ועלו לשלב הבא על חשבונה של אלקמאר. הנציגות הנוספות שהבטיחו את מקומן בשלב הבא הן מולדה שניצחה 1:2 את ראפיד וינה ויאנג בויז שהשיגו 1:1 דרמטי מול קלוז'. פ.ס.וו. איינדהובן ללא ערן זהבי ניצחה 0:4 את אומוניה ניקוסיה והבטיחה את המקום הראשון בבית, ארסנל הביסה 2:4 את דונדלאק וסיימה את שלב הבתים עם מאזן ניצחונות מושלם.

לגיונרים

עדן שמיר פתח בהרכב סטנדרד ליאז' ושיחק 59 דקות לפני שהוחלף בתיקו 2:2 של קבוצתו עם בנפיקה.
מוחמד עוואד עלה מהספסל בדקה ה-64, אך לא עזר ללך פוזנן שהפסידה 2:0 לריינג'רס.

נאפולי – ריאל סוסיאדד 1:1

התכולים היו זקוקים לניצחון על הבאסקים במגרש הביתי, ששונה ל'אצטדיון דייגו מראדונה' ונראה כי השם החדש נתן להם מזל עם תיקו שהבטיח להם את ראשות הבית. פיוטר ז'ילינסקי כבש ראשון עם גול אדיר בדקה ה-35, וויליאן חוסה איזן בתוספת הזמן והעניק לבאסקים את הכרטיס לשלב הבא. אלקמאר שהפסידה 2:1 לרייקה הודחה.

יאנג בויז – קלוז' 1:2

הרומנים היו חייבים לנצח כדי לעלות לשלב הבא על חשבונם של השוויצרים והם היו בדרך לשם כאשר עלו ליתרון משער של גבריאל דבליו בדקה ה-83, אך יאנג בויז שאירחה את המשחק לא הרימה ידיים והצטרפה לרומא בשלב הבא בזכות פנדל של ז'אן-פייר נסאמה ושער נוסף של ג'אנלוקה גאודינו, שניהם בתוספת הזמן.

פ.ס.וו איינדהובן – אומוניה ניקוסיה 0:4

ללא ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן הסתדרה היטב נגד אומוניה ניקוסה והבטיח את ראשות הבית עם ניצחון מרשים. דוניל מאלן כבש את השער הראשון בדקה ה-36 והוחלף במחצית, דאמפריס הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-65, אך בתוספת הזמן, ג'ואל פירו, החלוץ ההולנדי בן ה-21 שמנסה לתפוס את מקומו של הכוכב הישראלי בהרכב, התפוצץ עם צמד בדקה 90 ו-93, בדרך לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית.

דונדלאק – ארסנל 4:2

התותחנים, שכבר מזמן הבטיחו את מקומם בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, פתחו עם הרכב שני במשחק לפרוטוקול בדבלין, ולמרות זאת, הצליחו לשמור על מאזן ניצחונות מושלם בשלב הבתים. ניקטייה כבש ראשון בדקה ה-12, מוחמד אל נאני הכפיל שש דקות לאחר מכן, אך בדקה ה-22, פלורס צימק ונתן לקבוצה הצנועה מצפון אירלנד תקווה. בדקה ה-65, ג'ו ווילוק כבש את השלישי ובדקה ה-80, בלוגן סיים את הסיפור לאחר בישול של פפה. אוהייר הספיק לצמק בדקה ה-85, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

רפאיד וינה – מולדה 2:2

הדנים עשו את שלהם עם כרטיס לשלב הבא בזכות תיקו באוסטריה. מאגנוס אקרים כיכב בשורות האורחת כאשר העלה אותה פעמיים ליתרון (12, 47) מנגד שני שערים של מרסל ריצמאייר (43) ומלהי איברהימוגלו לא הספיקו לאוסטרים.

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי