חברו של סולומון חושש ממזג האוויר: "יהיה קשה מול מכבי ת"א בחוץ"

ולרי בונדר | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

בלמה של שחטאר, ולרי בונדר, דיבר בראיון על המפגש מול הצהובים בעוד כחודש וחצי: "יצא לי להיות בישראל עם קבוצות הנוער, האקלים מאוד שונה. על הנייר אנחנו עדיפים אבל אסור לנו לזלזל בשום יריבה"

(גודל טקסט)

קבוצתו של מנור סולומון והיריבה הבאה של מכבי תל אביב באירופה, שחטאר דונייצק, יצאה לפגרת חורף ארוכה החל מ-13 לדצמבר ותחזור לליגה רק ב-13 בפברואר, חמישה ימים לפני המפגש בבלומפילד במסגרת 32 האחרונות של הליגה האירופית.

למרות שעבור האלופה הישראלית המשחק הבא בליגה האירופית נראה כמו משימה רחוקה שכעת מיותר לחשוב עליה, יש שחקנים בשחטאר שכבר נערכים למפגש מול הצהובים בישראל, כמו למשל בלם הקבוצה ולרי בונדר שמעט מודאג ממזג האוויר בתל אביב: "בישראל יצא לי לשחק רק בקבוצות הנוער, זה היה מאוד קשה כי האקלים שם מאוד שונה".  

על הצהובים אמר חברו של סולומון: "לצערי אני עדיין לא יכול לומר דבר על הקבוצה הזאת, כי עדיין לא ראיתי שום משחק שלה. האם אנחנו צריכים לעבור? על הנייר אנחנו עדיפים, אבל תמיד קשה לנצח על המגרש, אנחנו אף לא מזלזלים באף יריבה. גם ריאל מדריד הייתה פייבוריטית נגדנו, אבל התוצאות בשטח היו אחרות. לכן ממתין לנו מאבק קשה".

מנור סולומון | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי