לפני מכבי ת"א: בשחטאר מודאגים מהשינויים הקיצוניים במזג האוויר

מגרש האימונים של שחטאר דונייצק
מגרש האימונים של שחטאר דונייצק | שחטאר דונייצק

אלופת אוקראינה תחזור בסוף השבוע לליגה והיא מתאמנת תחת שלג וכפור. הקפטן אנדריי פיאטוב: "האצבעות שלנו קופאות". על המשחק בישראל: "חם שם, זה שונה ממה שאנחנו מכירים". וגם: הזרים התלוננו?

(גודל טקסט)

אחרי פגרת חורף בת חודשיים, שחטאר דונייצק ומנור סולומון ישובו לליגה האוקראינית ביום שבת כשיתארחו אצל קולוס קובאליבקה במסגרת המחזור ה-14. חמישה ימים לאחר מכן הם ישחקו באצטדיון בלומפילד במשחק הראשון מבין שניים נגד מכבי תל אביב בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

בינתיים, השוער והקפטן הוותיק אנדריי פיאטוב התראיין ונשאל האם מזג האוויר הקשוח מפריע להכנות של הקבוצה: "בילינו יומיים בבית, אנחנו מסתגלים לסיטואציה לאט לאט. זה חורף – כך שאפשר לצפות לזה. העיקר שישנם תנאים שבהם כן ניתן להתאמן. כמובן שכבר הרבה זמן לא התאמנו במזג אוויר קשה כזה".

על הכושר בו נמצאת הקבוצה לאחר הפגרה הארוכה: "קשה לומר. המשחקים הקרובים ילמדו אותנו איפה אנחנו עומדים. צפויים לנו שינויים קיצוניים בתנאי מזג האוויר. מצפה לנו בשבוע הבא טיסה לתל אביב – שם חם בהרבה וזה יהיה משחק שונה לחלוטין. נראה שכולם מוכנים. אבל זה דבר אחד, ובמגרש זה דבר אחר לגמרי".

פיאטוב סיכם: "אנחנו נהנים מאימונים ולא בוחרים את מזג אוויר. האצבעות שלנו קופאות קצת, אבל באופן עקרוני זה מצב נורמלי באוקראינה. האם השחקנים הזרים מתלוננים? לא, לא ראיתי מישהו שאמר שהוא לא מרוצה ממשהו. כולם רצים ונותנים מעצמם את הכל על מנת לחזור לכושר ולהיות מוכנים לעזור לקבוצה".

קפוא ומושלג באוקראינה
קפוא ומושלג באוקראינה | שחאר דונייצק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי