חמישי בספורט1: זהבי יילחם על התואר היחיד שעדיין רלוונטי

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

אחרי ההדחה מהגביע והבריחה של אייאקס בליגה, פ.ס.וו תתארח אצל אולימפאקוס בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית ותקווה לשוב לאיינדהובן עם תוצאה טובה. הישראלי צפוי לפתוח, גצה נכלל בסגל

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן הודחה מהגביע ההולנדי על ידי אייאקס, שבמקביל פתחה ממנה פער של שש נקודות ומשחק חסר בליגה, כך שאפשר לומר שהקבוצה מאמסטרדם נראית בדרך הבטוחה לזכייה בדאבל והמשמעות היא שהתואר היחיד שנותר רלוונטי מבחינה קבוצתו של ערן זהבי הוא הליגה האירופית, אך כמובן שפ.ס.וו לא נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכות במפעל השני בחשיבותו.

מחר (חמישי החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1), פ.ס.וו וזהבי יתארחו אצל אולימפאיקוס למשחק הראשון מבין שניים ב-32 האחרונות של המפעל ויקוו להשיג תוצאה טובה שתעביר את ההכרעה לגומלין שייערך באיינדוהבן בשבוע הבא. הישראלי, שכבש העונה פעמיים בליגה האירופית והצטיין במשחק שהעלה את הקבוצה לשלב הבתים, צפוי לפתוח לצד דוניל מאלן.

מבחינה מקצועית, המאמן רוג'ר שמידט ייאלץ להסתדר ממחר ללא הכוכב הצעיר מוחמד איהטארן שסובל ממחלה וכן בלי קודי גאקפו שפצוע בקרסול ולא עמד לרשות הקבוצה בחודש האחרון. מריו גצה, שהחלים מפציעה במפשעה, נכלל בסגל בסגל ועשוי לקבל דקות לראשונה מאז חודש דצמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי