קנדאורוב: "למכבי ת"א אין ניסיון במעמדים האלה, וזה קובע"

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

אגדת מכבי חיפה התראיין באוקראינה לקראת המשחק בליגה האירופית: "מזג האוויר בישראל קטן על הברזילאים ולשחטאר יש ניסיון במשחקי נוקאאוט, לישראליות עצם ההגעה לכאן היא הישג". וגם: דעתו על אי חזרת הקהל בארץ

(גודל טקסט)

אחרי שלא הצליחה להשתחל לשמינית הגמר בליגת האלופות למרות שניצחה את ריאל מדריד פעמיים בשלב הבתים, שחטאר דונייצק תנסה מחר (חמישי) לעשות צעד לעבר שמינית גמר הליגה האירופית, כשמי שתעמוד מולה תהיה מכבי תל אביב אשר תארח בבלומפילד את המשחק הראשון מבין שניים בין הקבוצות (שידור ישיר בספורט1 החל מ-21:55). "הכורים" מאוקראינה מעולם לא פגשו קבוצה ישראלית ולכן בארצם מנסים להבין מה מצפה להם. לשם כך, בתקשורת המקומית פנו לשחקן אוקראיני עם עבר מוכר בישראל: סרגיי קנדאורוב.

אקס מכבי חיפה ומ.ס אשדוד התראיין וניסה לתאר את היריבה הקרובה של שחטאר, למרות שהודה כי אינו כל כך בקיא במצבם של הצהובים: "אני לא בדיוק יכול לפרט על המשחק נגד מכבי כי אין לי מספיק מידע. מכבי תמיד בכושר טוב בליגה שלה, המשחק יתקיים במזג אוויר טוב. הטמפרטורה בישראל בפברואר היא סביב 15-20 מעלות וזה פלוס גדול לברזילאים של שחטאר, הם צריכים תנאים נוחים. אני מאמין שהקבוצה שלנו חזקה יותר מהיריבה, מהניסיון שלי אני יודע שקבוצות ישראליות משחקות מאוד שונה בבית לעומת בחוץ. מאמין שהסיכויים של שחטאר טובים".

מנור סולומון ושחטאר דונייצק נגד מכבי תל אביב בליגה האירופית | ספורט1

קנדאורוב המשיך והתייחס למזג האוויר: "זה תמיד נוח לטוס ממקום קר למקום חם. לשחטאר היה מזג אוויר כזה במחנה האימונים בטורקיה ו-20 מעלות זה קטן על רוב הברזילאים. הניסיון של שחטאר במשחקי נוקאאוט מרשים, בעוד שעבור הישראליות, הגעה לשלב הזה של המפעל היא הישג ענק".

שחקן העבר דיבר על פטריק ואן לוון, אותו הוא מכיר מימיו של ההולנדי כמנהל אקדמיית הנוער של שחטאר דונייצק בין 2006 ל-2013: "אני מכיר את פטריק, הוא הפך למאמן לפני כמה חודשים ועזר לו מאוד שהוא מכיר את המערכת במכבי. התוצאות מראות שהוא עושה את העבודה שלו כמו שצריך. הוא עבר את כל התחנות, ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת. חשוב לציין שהיריבה של שחטאר היא הקבוצה העשירה ביותר בישראל. הבעלים שלה הוא אחד האנשים האמידים וזה חיזק את הקבוצה".

קנדאורוב הוסיף: "אין להם שום ניסיון במעמדים האלה והניסיון קובע המון. בלומפילד? זה אצטדיון נחמד וחמים, לאחרונה הוא עבר שיפוץ וזה תענוג לשחק שם. אני שיחקתי בחיפה שנים רבות והתמונות שלי עדיין במסדרונות האצטדיון ובחדר ההלבשה שם, כיף שלא שוכחים אותי בישראל".

לסיום, האוקראיני התייחס לכך שרבים מאזרחי ישראל חוסנו בפני נגיף הקורונה, אך למרות זאת הקהל עדיין לא חזר למגרשים: "אני מאמין שממשלת ישראל תמיד דאגה לאזרחים שלה ותמיד תעשה זאת. ואם קיים סיכון ולו הקטן ביותר, היא לא תסכן את בריאות הציבור. כשהמגפה תירגע, שערי האצטדיונים ייפתחו לאוהדי הכדורגל ואני חושב שמכבי תהיה חזקה יותר עם האוהדים שלה".

ואן לוון. מכיר את שחטאר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי