סולומון: "יהיה משחק מוזר מול מכבי ת"א. אני מתרגש"

מנור סולומון | האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

כוכב נבחרת ישראל ושחטאר דיבר לקראת מכבי ת"א בבלומפילד בחמישי (21:55, ספורט1): "לא יודע אם אפתח בהרכב". המאמן קסטרו: "מכבי לא רחוקה מהיריבות החזקות ששיחקנו מולן באירופה. צפיתי בשלושה משחקים שלה"

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק נחתה היום (רביעי) בישראל יחד עם מנור סולומון כמובן, זאת לקראת הקרב שמצפה מחר לאלופת אוקראינה בבלומפילד מול מכבי תל אביב במסגרת סיבוב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית (החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט1). הגומלין, שייערך בקייב, יתקיים בחמישי הבא ואלופת ישראל תנסה לרשום הפתעה גדולה מול האוקראינים, שניצחו העונה פעמיים את ריאל מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות – כאשר סולומון מצא את הרשת בכל אחד מהמשחקים מול הבלאנקוס.

בינתיים, שחטאר ערכה אימון בבלומפילד וקיימה אחר הצהריים מסיבת עיתונאים, בה סולומון נשלח לדבר עם התקשורת. כוכב נבחרת ישראל אמר: "הולך להיות מחר משחק קצת מוזר בשבילי. הגעתי לארץ, הביתה, עם החברים שלי לקבוצה. היה מוזר בהתחלה, אבל הגענו לפה במטרה אחת – לעשות תוצאה טובה שתשמש אותנו בגומלין בשבוע הבא. אני מאוד מתרגש לקראת המשחק ומקווה שננצח ונעשה תוצאה טובה".

מנור נשאל על ידי התקשורת האוקראינית כיצד מעברו לשחטאר שינה את מעמדו בנבחרת ישראל: "הגעתי לשחטאר לפני שנתיים, כשהייתי בן 19. כבר אז הייתי שחקן נבחרת ישראל, עוד כששיחקתי במכבי פתח תקווה, אבל ברור שהמעמד שלי השתנה עם הזמן, כי גם גדלתי וגם עברתי למועדון גדול והשתפרתי. אני לומד משחקנים מאוד גדולים, שמשחקים בנבחרת אוקראינה ומשחקים בנבחרת ברזיל. אני לומד גם מהמאמנים שעובדים איתי. אני לומד הרבה, משתפר הרבה. בגלל שאני משתפר ככה אני מציג יכולת יותר טובה ויותר משמעותי בנבחרת".

האם הוא מצפה לפתוח בהרכב: "המאמן אמר לי שהוא עוד לא החליט על ההרכב, אבל ברור שאני תמיד מקווה לפתוח ולשחק. כל שחקן רוצה את זה, ובמיוחד אני. אני עוד לא יודע אם אפתח. בוא נראה, אני מקווה שכן".

האם פגש את חבריו ומשפחתו: "עדיין לא ראיתי את ההורים שלי, אראה אותם אולי בערב או מחר בבוקר אם יאשרו לי. מזג האוויר בישראל בדרך כלל חם עם 22-23 מעלות בזמן שבקייב מינוס 10. קינאתי בחברים שלי ששלחו לי תמונות מהים, ודווקא עכשיו כשהגעתי יש סערה וזה קצב מבאס. עדיין מזג האוויר יותר טוב בקייב ואני שמח גם מהפן הזה להיות כאן".

מנור סולומון מתאמן בבלומפילד | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

המאמן, לואיס קסטרו, דיבר גם הוא ונשאל האם צפה במשחקים האחרונים של מכבי ת"א: "מחלקת הווידאו ניתחה שישה-שבעה משחקים שלהם, אני צפיתי בשלושה. כל היריבות שקיבלנו באירופה הן יריבות חזקות ומכבי ת"א לא רחוקה מהן. מכבי ת"א עם פטריק ואן לוון מעולה ב-4-2-3-1, משחקת דרך האגפים ולא עושה דברים שהיא לא אמורה לעשות. היא מנסה לשלוט רוב הזמן בכדור, זו קבוצה מאוד מאורגנת ואנחנו צריכים להתכונן היטב כדי להיראות טוב מחר במשחק".

האם מזג האוויר ישחק לטובת אחת מהקבוצות: "שתי הקבוצות אוהבות לשלוט בכדור ולשלוט בקצב המשחק. מזג האוויר לא אמור להשתנה. מכבי לא מייצרת יותר מדי הזדמנויות באירופה, אבל בליגה האוקראינית אנחנו מבקיעים יותר מקבוצות אחרות וסופגים פחות מקבוצות אחרות. ננסה לנהל את המשחק בצורה שתתאים לנו".

הם ימשיך בשחטאר גם בעונה הבאה, שכן חוזהו מסתיים בתום העונה הנוכחית: "אני לא מודאג לגבי העונה הבאה. אני אעבוד, איפה? זה יתברר בהמשך. אנחנו חייבים להתמקד במשחק מול מכבי ת"א ולנצח מחר תוך כדי הצגת יכולת טובה".

מנור סולומון | האתר הרשמי של שחטאר דונייצק
שחקני שחטאר דונייצק מתאמנים בבלומפילד | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי