"גיבור טראגי": על הלילה הסוער של מואנס דאבור

החלוץ כבש צמד והתקרב לאדוריץ ופלקאו, אך גם החמיץ פנדל במצב של 1:3 והופנהיים סיימה ב-3:3 נגד מולדה. מאמנו רתח: "קיבלנו שיעור". הישראלי "כיכב" בכותרת הראשית של ה"קיקר" ונכלל בנבחרת השבוע של אופ"א

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

לילה סוער מאוד עבר על מואנס דאבור. חלוץ הופנהיים כבש צמד נפלא והוסיף בישול במשחק החוץ מול מולדה בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, אך גם החמיץ פנדל במצב של 1:3 וקבומתו ספגה שני שערים מאורחים בדרך ל-3:3 מאוד מאכזב במשחק בו היא בעיטה לא פחות מ-25 פעמים אל עבר השער של הנורבגים והייתה טובה בהרבה.

"גיבור טראגי", צעקה הכותרת של הכתבה הראשית ב"קיקר" הגרמני, שם טענו כי הפנדל של דאבור היה יכול לסגור את הסיפור עבור קבוצתו ולהיות נקודת המפנה במשחק. למרות האכזבה הגדולה, התוצאה אמורה להספיק להופנהיים שכמובן הייתה פייבוריטית ברורה להעפיל עוד לפני המשחק וצפויה להשלים את המלאכה בגומלין באצטדיון הביתי.

מי שלא אהב את תוצאת הסיום הוא כמובן סבסטיאן הנס, מאמן הופנהיים, שהתייחס בין השאר גם לפנדל המוחמץ של דאבור: "אם הכדור של מואנס היה נכנס, היינו עולים ל-1:4 והמשחק היה מקבל תפנית אחרת לחלוטין. עם זאת, עדיין הובלנו 1:3 והיינו צריכים לעשות את העבודה בצורה טובה יותר".

מואנס דאבור בכותרת הראשית
מואנס דאבור בכותרת הראשית | מסך

הנס הוסיף: "לספוג שלושה שערים זה מאוד מאוכזב. אני כועס מאוד, בוודאי, כי אני חושב שהיינו ראיים לצאת מהמשחק הזה עם ניצחון. מולדה לימדה אותנו שיעור בניצל הזדמנויות מול השער".

דאבור עלה אתמול למאזן מדהים של 24 שערים במפעל, כשרק שמות נוצצים כמו אריץ אדוריץ (28) ורדאמל פלקאו (30) ניצבים לפניו בטבלת מלך השערים של הליגה האירופית בכל הזמנים. כמובן שעל הופעתו הוא גם זוכה לככב בנבחרת השבוע של הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי