בייל שוב בכותרות, אבל הפעם כי הוא כבש ובישל: "צריך לשמור עליו"

אחרי מספר תקריות ותקופה מחוץ לדשא, הוולשי כיכב ב-1:4 של טוטנהאם על וולפסברגר: "נהנה לצדו ושמח בשבילו ששיחק", אמר סון וגם מוריניו הודה כי החליף אותו כדי שיוכל לשחק בליגה. וגם: מה מצבו של קיין?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אחרי שמונה שנים וציפייה ענקית, אתמול (חמישי) זה קרה: גארת' בייל כבש ובישל במדי טוטנהאם. בשבועות האחרונים הוולשי שוב היה על המוקד בעקבות ביקורת נוקבת שהעביר ז'וזה מוריניו שאפילו רמז לכך שהקשר המושאל מריאל מדריד משקר באשר לכושרו, אבל אמש בבודפשט הוא היה כוכב ה-1:4 של טוטנהאם על וולפסברגר האוסטרית נטולת אליאל פרץ וכבש ובישל באותו משחק במדי התרנגולים לראשונה מאז 2013.

בייל בישל כבר אחרי 13 דקות ליונג מין סון הדרום קוריאני, הכפיל את היתרון בדקה ה-28 וגם ראה את לוקאס מורה מצטרף לחגיגת הכובשים עוד לפני תום המחצית הראשונה. בדקה ה-64 הוא ירד לספסל ביתרון 1:3 ושתי דקות לפני תוספת הזמן היה זה קרלוס ויניוס שקבע את תוצאת הסיום לקראת הגומלין.

כשמוריניו נשאל על יכולתו של בייל, הוא השיב: "אני מרוצה מהתוצאה, כי 1:4 בחוץ זה יתרון משמעותי שמאפשר לך מרווח גם אם תבצע טעויות בגומלין. אני חושב שאנחנו עם רגל אחת בשלב הבא וזה בזכות המחצית הראשונה, שמאוד אהבתי את מה שראיתי בה. שיחקנו באינטנסיביות, היינו מאוד איכותיים והוצאתי את סון ובייל כדי שיהיו זמינים למשחק הבא בליגה נגד ווסטהאם. צריך לשמור על גארת' ונראה מה יהיה מצבו, זה היה חשוב שהוא ישחק, אבל לא 90 דקות".

ז'וזה מוריניו, גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

"המיוחד" גם התייחס להיעדרותו של הארי קיין ועל דיווחים לפיהם הוא בספק ליום ראשון: "אני מאמין שהארי יוכל לשחק ביום ראשון, אם זה היה תלוי בי הוא יודע שאני רוצה אותו בכל דקה על המגרש בכל משחק. לא רצינו לסכן אותו ונתנו לו הזדמנות להיום מוכן ליום ראשון, מאמין שכך יהיה".

ובחזרה לבייל. לא רק מוריניו היה מרוצה ממנו, אלא גם סון שסיפר לאחר המשחק על שיתוף הפעולה ביניהם שהוביל לשער הראשון: "אני במערכת יחסים מאוד טובה איתו ואני שמח בשבילו שהוא זכה לשחק, להבקיע וגם לבשל. אני מאוד נהנה לשחק איתו".

ומה היה לוולשי לומר? בייל סיכם: "זה נכון שלא ניצחנו הרבה בתקופה האחרונה ולכן זה היה חשוב שננצח ונצבור ביטחון. הגענו במטרה להבקיע כמה שיותר שערים וגם ברמה האישית זה היה טוב שהבקעתי, זה תמיד נחמד למצוא את הרשת ולעזור לקבוצה ועכשיו נתכנן לגומלין כאילו המפגש הראשון הסתיים בתיקו אפס".

סון חוגג עם גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי