ריקן אופטימי: "אי אפשר לדעת איך המשחק יתפתח"

שחקנה של מכבי תל אביב לקראת שחטאר בחמישי (19:40, ספורט1): "חשוב לנו להראות שאנחנו יכולים להבקיע". כהן התאמן לפני ההמראה, בקבוצה מקווים שיהיה כשיר לאשדוד. וגם: המענקים במקרה של הדחה או העפלה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התאמנה הבוקר (שלישי) בקריית שלום והערב נחתה בקייב הקפואה, לקראת משחק הגומלין נגד שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (חמישי, 19:40 בספורט1), אחרי שהפסידה 2:0 בבלומפילד במשחק הראשון. מי שערך אימון שיקום קל ועלה על הטיסה הוא יונתן כהן, שלא כשיר למפגש עם האוקראינים וימשיך לעבור טיפולים בפציעתו בשריר הירך האחורי, כאשר בקבוצה מקווים כי יוכל להיכלל בסגל הרחב למשחק מול מ.ס אשדוד ביום שני הקרוב.

המאמן פטריק ואן לוון עושה מאמצים להחדיר מוטיבציה בשחקניו, בהמשך למה שאמר אחרי הניצחון על הפועל באר שבע בגביע: "הסיכויים הם 50% לכל קבוצה". ההולנדי עדיין לא סגור על ההרכב ויקבל את ההחלטה הסופית רק לאחר האימון המסכם מחר. בקרב השחקנים מבינים כי ואן לוון עשוי להפתיע בהרכב כפי שעשה ביום ראשון נגד באר שבע, כשביצע שמונה שינויים ב-11 שפתח נגד שחטאר שלושה ימים לפני כן. על פי המסתמן, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנדרה ג'ראלדש, דן גלזר, אלכסנדר פשיץ' וטל בן חיים עשויים לחזור להרכב ובקבוצה לא שוללים אפשרות שמתן בלטקסה ושרן ייני יפתחו.

יש לציין כי גם במקרה של הדחה מכבי תל אביב תכניס לקופתה מענק של 550,000 יורו, כאשר אם תצליח להשיג ניצחון הירואי ולהעפיל לשמינית הגמר, המענק יוכפל.

דור פרץ | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אבי ריקן אמר לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק:"ראינו במשחק הראשון שאנחנו משחקים נגד קבוצה ברמה מאוד גבוהה עם שחקנים איכותיים. במשחק הראשון הוכחנו שאנחנו כן יכולים להתמודד, לצערנו התוצאה לא לטובתנו, אבל אנחנו נוסעים עם הרבה מאוד אמונה כדי להראות שיש לנו הרבה מה לתת ברמות האלה. אנחנו בפיגור של שני שערים, אבל אתה לא יודע איך המשחק יתפתח. הניסיון חשוב מאוד ויהיו רגעים קשים במשחק שנצטרך להביא מעצמנו הרבה עבודה קשה ולסבול לפעמים. ברגעים הגדולים אתה סובל וצריך לדעת לקחת את זה למקומות טובים, ליהנות מזה ואני מקווה שנוכל גם להשפיע על המגרש. חשוב לנו להראות שאנחנו כן יכולים להבקיע שערים".

על כך ששחטאר תארח עם קהל הוסיף השחקן: "נחמד שהקהל חוזר למגרשים, היה הרבה יותר נחמד אם במשחק הראשון הקהל שלנו היה תומך בנו. אנחנו מרגישים את החוסר בתמיכה, יהיה נחמד קצת לראות אנשים ולשחק עם קהל אחרי המון זמן. ננסה לקחת את זה למקומות הטובים שלנו עד כמה שאפשר ונקווה שהאוהדים שלנו יחזרו כמה שיותר מהר".

דן גלזר | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי