דאבור ימשיך בהרכב, באומגרטנר: "אם נוריד את הרגל מהגז, ניענש"

אחרי ה-3:3 הסוער בנורבגיה, הישראלי שנכנס לכושר הבקעה יוביל את התקפת הופנהיים בגומלין 32 הגדולות של הליגה האירופית (חמישי החל מ-19:45, ספורט4). חברו לקבוצה בטוח: "הסגל שלנו איכותי יותר"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

לאחר 3:3 סוער שבמהלכו מואנס דאבור להט עם שני שערים ובישול אך גם החמיץ פנדל, הופנהיים תארח מחר (חמישי) את מולדה בגומלין שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4) ותקווה להשלים את המלאכה ולהשלים את העפלתה לשמינית הגמר.

הגרמנים יגיעו למשחק הביתי בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד ותיקו רב שערים (3:3 ומעלה) תעלה אותם לשלב הבא, אך ינסו להכריע את המשחק בהקדם ולהימנע מדרמות מיותרות. יש לציין כי במשחק הראשון בנורבגיה הופנהיים הייתה טובה בהרבה ובעטה 25 פעמים אל עבר השער.

דאבור, שכבש בשלושת משחקיו האחרונים ונכנס לכושר הבקעה לאחר תקופה לא פשוטה, יפתח בהרכב והוא יקווה להמשיך את המומנטום במפעל האהוב עליו, בו הוא כבש העונה כבר שישה שערים ו-24 בסך הכל, כשרק אריץ אדוריץ (28) ורדאמל פלקאו (30) ניצבים לפניו בפסגה.

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Alex Grimm / Staff

"העפלה לשמינית הגמר תהיה הישג נהדר והיסטורי עבורנו כקבוצה וכמועדון", אמר המאמן סבסטיאן הנס במסיבת העיתונאים, "נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח שזה יקרה. הדברים עבדו לנו בצורה טובה עד לשלב מסיום במשחק הראשון והבהרתי לשחקנים שעליהם להמשיך עד הסוף".

הקשר כריסטוף באומגרטנר הוסיף: "עלינו לשחק טוב במשך 90 דקות, אסור לנו להרפות בשום שלב. אני בטוח שנצליח לעשות את זה ונעפיל. אם נוריד את הרגל מהגז, ניענש מיד. עלינו לשחק בחכמה ולא לתת לשום סיטואציה לערער אותנו. מולדה חזקה, אבל הסגל שלנו איכותי יותר".

סבסטיאן הנס
סבסטיאן הנס | DeFodi Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי