גאטוסו התפוצץ: "אם אנחנו היינו עושים את זה, היו שוחטים אותנו"

ג'נארו גאטוסו, דייגו מרטינס
ג'נארו גאטוסו, דייגו מרטינס | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

נאפולי הודחה מהליגה האירופית אחרי 3:2 לגרנאדה בסיכום שני המשחקים והמאמן התקשה לקבל זאת: "במחצית הראשונה שיחקנו 16 או 17 דקות ובמחצית השנייה זה היה אפילו גרוע יותר. זה היה חסר כבוד"

קבוצות: נאפולי גרנאדה
(גודל טקסט)

נאפולי הוזכרה כאחת הפייבוריטיות לזכות בליגה האירופית העונה, אך אמש (חמישי) היא סיימה את דרכה מוקדם מהצפוי. הקבוצה מדרום איטליה אמנם ניצחה 1:2 בבית את גרנאדה, אבל לא הצליחה למחוק פיגור 2:0 מהמשחק הראשון בספרד ונפרדה מהמפעל כבר בשלב 32 האחרונות.

"ספגנו שער פשוט מגוחך", רטן בסיום מאמן נאפולי ג'נארו גאטוסו, שהעביר ביקורת חריפה על צורת המשחק של היריבה: "אם קבוצה איטלקית הייתה מעזה לעשות את מה שגרנאדה עשתה היום עם בזבוזי הזמן, היינו מופיעים בכל העמודים הראשונים של העיתונים, היו שוחטים אותנו".

גאטוסו תקף את היריבה ואת השופט: "במחצית הראשונה שיחקנו 16 או 17 דקות ובמחצית השנייה זה היה אפילו גרוע יותר. אני חושב שצריך להיות כבוד ואם אין, אז אנחנו האיטלקים צריכים לוודא שמכבדים אותנו. השופט לא יכול להפסיד שלוש דקות בכל פעם שיש עבירה".

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

גאטוסו סיכם: "הקבוצה צריכה להישאר רגועה. אנשים צריכים לעשות לי חיים קשים ולעזוב את השחקנים בשקט. אני מחליט לגבי המערך ולגבי ההרכב, האחריות היא עליי. תבקרו אותי, השחקנים פשוט צריכים להתמקד, לעבוד קשה ולהתאושש. אנחנו יכולים רק להצטער ולהתחרט על מה שקרה, כי היינו טובים מגרנאדה בשני המשחקים".

אחרי שאיבדה גם את הגביע האיטלקי בו זכתה אשתקד, נאפולי תנסה כעת לסיים באחד המקומות שמובילים לליגת האלופות בסיום העונה. גאטוסו נשאל האם זה אפשרי, שכן קבוצתו מדורגת שביעית בסרייה א', והשיב: "אם אנחנו לא ניכנס לדיכאון, בהחלט כן. נותרו עוד 17 משחקים, יש המון נקודות בקופה. עלינו להסתכל קדימה ולהפוך לקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה".

מנגד, המאמן דייגו מרטינס חגג העפלה סנסציונית לשמינית הגמר בקמפיין האירופי הראשון של המועדון: "זה רגע היסטורי. כל הקשיים רק מוסיפים לגודל ההישג. לאחר ההגרלה, כל אירופה חשבה שאנחנו מחוסלים, שהודחנו, אבל עשינו משחק ראשון נהדר והראנו את כוחה של גרנאדה".

גרנאדה חוגגת באיטליה
גרנאדה חוגגת באיטליה | KONTROLAB / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי