חמישי בספורט3: מנור סולומון ינסה להוכיח לרומא שמקומו בטופ

הישראלי שהוזכר כמועמד להצטרף לקבוצה האיטלקית צפוי לפתוח נגדה באולימפיקו במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הליגה האירופית. שחטאר תנסה להיזהר מהאקס מחיטריאן ומהמאמן שמכיר אותה היטב

(גודל טקסט)

אחרי שהעפילו בזכות ניצחון כפול ולא פשוט נגד מכבי תל אביב, מנור סולומון ושחטאר דונייצק נחתו היום (רביעי) באיטליה והם רוצים ללכת עד הסוף העונה בליגה האירופית. האוקראינים החזקים, שניצחו פעמיים את ריאל מדריד בליגת האלופות וסיימו פעמיים בתיקו מול אינטר, יתארחו מחר (חמישי החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט3) באולימפיקו אצל רומא ומאמנם לשעבר פאולו פונסקה במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית הגמר וינסו להשיג מקדימה לקראת הגומלין שייערך בקייב בעוד שבוע.

אשתקד נעצרו סולומון ושחטאר בחצי הגמר אחרי 5:0 מעליב מול אינטר. מנגד, רומא הודחה בשמינית על ידי סביליה שכזכור המשיכה לזכייה במפעל לאחר ניצחון בגמר על הנראזורי. הקבוצה מבירת איטליה תגיע למשחק מחר אחרי שני ניצחונות רצופים וכשהיא במקום הרביעי בסרייה א'. בדרך לשמינית הגמר היא הדיחה את בראג הפורטוגלית עם 1:5 קליל בסיכום שני המשחקים. מנגד, האורחת אמנם ניצחה במחזור הליגה האחרון, אך הודחה לאחרונה מהגביע ובליגה המקומית היא מפגרת בארבע נקודות אחרי המוליכה דינמו קייב, שחולמת על אליפות ראשונה מזה חמש שנים.

שחטאר ורומא נפגשו שש פעמים בעבר, כאשר האוקראינים ניצחו ארבעה משחקים והאיטלקים שניים. עם זאת, בשני מפגשי הנוק-אאוט, כל קבוצה העפילה פעם אחת. מבחינה פיקנטית, שחטאר תפגוש את המאמן שהוביל אותה לזכייה בשבעה תארים וכן את הנריק מחיטריאן, שפרץ לתודעה האירופית כשכיכב בשחטאר בין 2010 ל-2013. הארמני זכה עם המועדון בשבעה תארים, כולל שלושה דאבלים רצופים, ואף סיים כמלך השערים בעונת 2012/13, אז גם נבחר לשחקן השנה.

מבחינה מקצועית, מנור סולומון אמור לפתוח בהרכב מול הקבוצה שהוזכרה לאחרונה כאחת המועמדות לצרפו וינסה להוכיח שמקומו בצמרת הכדורגל האירופי. ג'וניור מוראייס ומרלוס צפויים לפתוח לצדו בהתקפה. שחטאר תערוך הערב את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן לואיס קסטרו והמגן איסמאילי ולאחר מכן היא תקיים את האימון המסכם על כר הדשא באולימפיקו.

מנגד, אדין ד'זקו חזר להתאמן אתמול, אך עדיין לא ברור האם יעמוד לרשות רומא ובשפיץ צפוי להמשיך בורחה מיוראל. ג'ורדן ורטו, מלך שערי הקבוצה, ימשיך להיעדר בגין פציעה ואת החלק הקדמי יוביל האקס מחיטריאן שכבש העונה תשעה שעריה ליגה, אך בליגה האירופית מצא את הרשת רק פעם אחת.

הנריק מחיטריאן | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי