לא פוגעת: לאסק המחמיצנית מקווה להתאושש נגד מכבי תל אביב

play
שחקן לאסק לינץ ממאדו קראמוקו | אימג'בנק GettyImages, Severin Aichbauer
תקציר מתוקן: לאסק לינץ - מכבי תל אביב 1:1 02:57

יריבת הצהובים ביום ה' מחטיאה בלי סוף ותתייצב בבלומפילד אחרי כאב לב בליגה: "אסור לתת למכבי תל אביב לפתח את המשחק שלה"

(גודל טקסט)

אחרי שאיבדה יתרון 0:3 על שטורם גראץ והסתפקה ב-3:3 מאוד מאכזב בחוץ ביום ראשון האחרון, לאסק לינץ תתארח אצל מכבי תל אביב ביום חמישי (22:00, ספורט4) ותנסה להתאושש. שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומות 1-2 בבית א' בקונפרנס ליג, אבל מי שתזכה בראש הבית תעפיל ישירות לשמינית הגמר, בעוד הסגנית תיאלץ לפגוש יריבה נוספת בדרך לשם.

החלוץ אנדראס גרובר אמר: "במשחק הראשון בין הקבוצות מכבי תל אביב הוכיחה שהיא מסוגלת לשחק כדורגל טוב. אם נאפשר לה לפתח את המשחק שלה ביום חמישי, היא תראה את האיכויות שיש לה. אנחנו רוצים למנוע ממנה לפתח את המשחק שלה, אבל בשביל זה נצטרך להיות טובים במשך 90 דקות, ולא 55 כמו נגד שטורם גראץ".

אנדראס גרובר, שחקן לאסק לינץ
התאוששות מהירה, או עוד אכזבה? גרובר | אימג'בנק GettyImages, Guenther Iby

בינתיים באוסטריה שמו את האצבע על בעיית הדיוק של לאסק – למרות השלישייה שהיא כבשה בתחילת השבוע. על פי הנתונים באתר הסקאוטינג Wyscout, לאסק בעטה 235 פעמים לשער ומחזיקה בממוצע של 14.54 איומים. היא מדורגת במקום השלישי בליגה בקטגוריה הזו אחרי רד בול זלצבורג (15.73 איומים) ושטורם גראץ (14.95), אבל כבשה רק 18 שערים.

אחוזי הדיוק של לאסק הם הנמוכים בליגה על פי Wyscout. רק 32.6 מהאיומים של הקבוצה היו למסגרת ואם מישהו מחפש סיבות להימצאותה של הקבוצה במקום ה-11 והלפני אחרון – זו אחת מהן. רק לשם השוואה: אחוזי הדיוק של הקבוצות האחרות נעים סביב 36-39 אחוזים והרבה פחות בעיטות ונגיחות, עדיין מספיקות להן ליותר שערים מלאסק.