וואקמה הדליק את טורקיה בשער ענק מול בשיקטאש: "מודה לאלוהים"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

החלוץ הניגרי כבש ב-2:2 של טרבזונספור באותו מגרש בו כבש גם במדי הפועל באר שבע בליגה האירופית: "הוא כנראה מיועד לכבוש רק מול הקבוצות של איסטנבול"

(גודל טקסט)
טוני וואקמה כבש אתמול (ראשון) את שערו השלישי במדי טרבזונספור אחרי שעבר אליה מהפועל באר שבע. הקבוצה שהחלה את העונה בתחתית מדורגת רביעית אחרי התיקו מול בשיקטאש בחוץ 2:2. העיתון "פאנאטיק" כתב כי וואקמה אוהב לכבוש באיצטדיון "וודאפון" של בשיקטאש אחרי שכבש את השני בדקה ה-47 בשער מצוין בבעיטה מ-30 מטר, אבל בשיקטאש הישוותה. וואקמה כבש מול בשיקטאש גם במדי הפועל באר שבע בליגה האירופית בהפסד 2:1 באותו איצטדיון.


וואקמה אמר אחרי המשחק: "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה, לא ציפינו לפציעה של חוסה סוסה (אקס מילאן ואתלטיקו) ואחרי שהוא יצא לא יכולנו לשנות את כיוון המשחק".


הוא הסביר את החגיגות שלו לאלה שלא מכירים אותו בטורקיה: "אני אומר ככה תודה לאלוהים. אם הוא הביא אותנו לכדור הארץ אנחנו צריכים להיות אסירי תודה לו". עד כה וואקמה שהיה אולי השחקן הבולט בליגה הישראלית שיחק רק 8 משחקים בליגה, פתח בשישה ונכס כמחליף בשניים. סך הכל שיחק רק 524 דקות.


וואקמה קיבל ציון 7 בעיתונים "מילייט" ו-"טורקייה". הוא לא כבש מאז ספטמבר בניצחון 0:4 על גלאטסראיי. בטורקיה נכתב הבוקר שהוא כנראה מיועד לכבוש רק נגד הקבוצות של איסטנבול. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי