בטורקיה מתמוגגים מוואקמה: "מוליך את טרבזונספור לאירופה"‎

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

אקס הפועל באר שבע הבקיע חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, מוליך את קבוצתו הטורקית למקום הרביעי וסוחט מחמאות מהתקשורת. אם יכבוש שישה שערים נוספים יקבל בונוס של מאה אלף יורו

(גודל טקסט)
טוני וואקמה ממשיך להיות השחקן הבולט של טרבזונספור במחזורים האחרונים. הקבוצה מדורגת במקום הרביעי בטבלה המוליך לליגה האירופית, לא מעט בזכות יכולתו של הניגרי. וואקמה כבש אתמול (שבת) את שער הניצחון במהלך ה-0:1 על ארזורומספור. בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה (שלושה בליגה ואחד בגביע) הוא כבש חמישה שערים. בארבעת המשחקים האחרונים שלה בליגה טרבזון השיגה עשר נקודות כאשר וואקמה כבש ארבעה שערים בליגה. עד כה השיג שמונה שערים וארבעה בישולים ב-19 משחקי ליגה. 


חלוץ הפועל באר שבע לשעבר אמור לקבל בונוס של מאה אלף יורו אם יבקיע עוד שישה שערים בשמונת המחזורים האחרונים של העונה. בינתיים וואקמה סוחט מחמאות ומקבל שבחים בתקשורת הטורקית. העיתונים הדגישו את ההשפעה של וואקמה על הקבוצה. הכותרות היו "טוב שיש לנו את וואקמה". כותרת אחרת: "וואקמה מספק את הסחורה". העיתון "טאקה גזטי" כתב: "וואקמה מוליך אותנו לאירופה". 



עוד כותרות מפרגנות: בעיתון "אקשאם" נכתב: "וואקמה ממשיך לתרום לקבוצה". בעיתון "סאבאח" זכה וואקמה לציון הגבוה 8. גם בעיתון "טורקיה" העניקו לניגרי ציון 8. החלוץ גם נבחר לשחקן המצטיין במשחק. ב-15 משחקי הליגה האחרונים הוא פתח בהרכב הקבוצה. נזכיר כי שיא כיבוש השערים של וואקמה לעונה היה 14 שערים בהפועל באר שבע בעונת 2016/17, בה זכה הקבוצה באליפות שנייה ברציפות. 


וואקמה. השחקן הבולט של הקבוצה בשבועות האחרונים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי