נשיא בשיקטאש ועוד שבעה נדבקו בקורונה, חידוש הליגה יתעכב?

טוני וואקמה
טוני וואקמה | Gettyimages

בשורות רעות לוואקמה? המועדון הטורקי הודיע כי אחמט נור צ'בי נמצא חיובי לבדיקות ולא פירט לגבי הנוספים. כזכור, העונה הייתה אמורה להתחדש ב-12 ביוני, כאשר טרבזונספור של הניגרי מוליכה את הטבלה

קבוצות: בשיקטאש
(גודל טקסט)

בשיאו של מאבק אליפות מרתק במיוחד, גם הליגה הטורקית נכנעה לבסוף להתפשטות נגיף הקורונה ונעצרה. ההתאחדות הטורקית אמנם הודיעה כי המשחקים יחודשו ב-12 ביוני, אך כלל לא בטוח שזה יקרה, לאחר שלא פחות משמונה מבשיקטאש נדבקו בקורונה.

 
המועדון הודיע היום (חמישי) רשמית בחשבון הטוויטר שלו כי שמונה מהקבוצה נמצאים חיוביים לבדיקת הקורונה שנערכו יממה קודם לכן (רביעי). בשיקטאש מסרה כי אחד מהם הוא נשיא המועדון, אחמט נור צ'בי, אך לא פירטה לגבי השבעה הנוספים כדי לשמור על פרטיותם. כולם, כמובן, החלו בטיפולים.
 
 
בשיקטאש כרגע מדורגת במקום החמישי המוליך לליגה האירופית בתום העונה, אלא שלא רק בליגה הבכירה ישנן צרות. ארזורומספור מליגת המשנה שקרובה מאוד להעפיל לליגה הראשונה (מדורגת במקום השני) בישרה אתמול כי לא פחות מ-11 מעובדיה נדבקו (ארבעה מהם שחקנים). נראה שאין מנוס מעיכוב חזרת הליגה. עד כה נפטרו קרוב ל-4,000 במדינה כתוצאה מנגיף הקורונה.
 

כזכור, לפני הפגרה, טרבזונספור של טוני וואקמה (מבוקש בערב הסעודית) הוליכה את הטבלה על פני איסטנבול בשאקשהיר כאשר לשתיהן שוויון נקודות (53) אך לקבוצה של הניגרי הפרש שערים עדיף. גלאטסראיי מדורגת שלישית עם 50 נקודות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי