ז'וזה מוריניו הדף את השמועות על החתמת שני כוכבי על: "מילה שלי!"

play
ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה | GettyImages
צפו: אולימפיאקוס כמעט איבדה יתרון משולש אך ניצחה 2:3 את פנרבחצ'ה 02:07

מינויו של "המיוחד" למאמן פנרבחצ'ה מצית חרושת שמועות לגבי שחקני רכש מלהיבים, אך הפורטוגלי הבהיר: "אין לי עניין באף שחקן של רומא"

(גודל טקסט)

הטירוף בטורקיה בעקבות מינויו של ז'וזה מוריניו למאמן פנרבחצ'ה נמשך. בתקשורת המקומית דווח כי "המיוחד" ינסה למשוך שמות גדולים ונוצצים, כשמי שהוזכרו בין השאר כמועמדים להצטרף לקבוצה מאיסטנבול הם שניים ששיחקו תחתיו ברומא: פאולו דיבאלה ורומלו לוקאקו.

בשיחה שערך עם התקשורת המקומית לאחר הצגתו, מוריניו שלל זאת והצהיר: "שמות של שחקנים שאימנתי בקבוצות הקודמות שלי? מילה שלי, אין לי עניין באף שחקן של רומא". הקשר והחלוץ הציגו יכולת טובה תחת הפורטוגלי, אך הוא סיים את הפרק שלו באיטליה בטונים צורמים ועל כן קיימת הנחה שהוא לא רוצה לעשות עסקים או אפילו לפנות לקבוצה ש"זרקה" אותו.

רומלו לוקאקו לצד פאולו דיבאלה רומא | אימג'בנק GettyImages

"אני מודה לכם על האהבה שלכם, אהבה שהרגשתי מהרגע הראשון ששמי נקשר לפנרבחצ'ה", אמר מוריניו לאלפי האוהדים הטורקים בהצגתו. "בדרך כלל מאמן מקבל אהבה אחרי שהוא מוכיח ומנצח. במקרה הזה אני מרגיש שאתם אוהבים אותי עוד לפני הניצחונות שיגיעו. זאת אחריות גדולה, אני מבטיח שמעתה אני שייך למשפחת פנרבחצ'ה, החולצה הזו היא העור שלי".

הפורטוגלי הגיב לטירוף של האוהדים והדליק עוד יותר את הקהל כשחגג יחד איתו ועשה סיבוב ראווה בין היציעים: "כדורגל הוא תשוקה, ואין מקום טוב יותר להרגיש את התשוקה הזאת. אני רוצה לעבוד עבור הכדורגל והליגה הטורקית. אני רוצה לומר שמהרגע שחתמתי על החוזה שלי, החלומות שלכם הם עכשיו גם החלומות שלי".

ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה | GettyImages

לפני המעבר המתוקשר לפנרבחצ'ה, מוריניו קושר למשרות האימון בצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, נבחרת ברזיל וקבוצות מהליגה הסעודית, אך בחר בסופו של דבר במועדון הפאר הטורקי במטרה להחזיר לו את תואר האליפות בפעם הראשונה מאז עונת 2013/14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי