הבעלים מאיסטנבול: אוזיל מעוניין לרכוש קבוצה מהליגה המקסיקנית

מסוט אוזיל | KENAN ASYALI/POOL/AFP via Getty Images

קשרה של פנרבחצ'ה הטורקית שואף להחזיק במחצית מהבעלות על קבוצת קלאב נקקסה ונמצא במגעים מתקדמים עם התאחדות הכדורגל המקומית, שטרם אישרה את התהליך באופן סופי. גם קייט אפטון ואווה לונגוריה חלק מהעסקה

(גודל טקסט)

לאחר שבילה שמונה שנים בלונדון ושיחק עבור ארסנל, מסוט אוזיל עבר בחלון ההעברות של חודש ינואר האחרון לפנרבחצ'ה הטורקית במטרה לחזור ולשחק כדורגל. אך האם הקשר הגרמני כבר חושב על הצעד הבא שלו לאחר שיתלה את נעליו?

היום (שלישי) נטען ב"ספורטיקו" האמריקאי כי אקס ריאל מדריד מעוניין לרכוש 50% מהבעלות על המועדון המקסיקני קלאב נקקסה, שמדורג כרגע במקום האחרון בטבלת הליגה המקומית עם 10 נקודות לאחר 14 מחזורים. אוזיל לא ירכוש את המועדון לבדו, שכן אליו יצטרפו גם אשת הנדל"ן האמריקאית אווה לונגוריה בנוסף לשחקנית ודוגמנית העל קייט אפטון.

מי שהפך לאלוף העולם ב-2014 יחד עם נבחרת גרמניה כבר הגיש את בקשתו להתאחדות הכדורגל המקסיקנית על מנת שיאשרו את חלקו כבעלי הקבוצה, אך העניין טרם אושר באופן סופי. בכל מקרה, נדמה כי הקשר בן ה-32 מחפש הרפתקאות חדשות בקריירה, מכיוון שגם מאז שהצטרף לפנר הוא לא מציג יכולת מקצועית מרשימה, וזאת בלשון המעטה: אוזיל שותף בשישה משחקים בלבד בליגה הטורקית, בהם לא כבש ולא בישל אפילו שער אחד.

אגב, כרגע לא פורסם סכום הכסף אותו מתכוון להשקיע הגרמני, אך במצבה הנוכחי של נקקסה שנמצאת מתחת לקו האדום, ייתכן כי נדרש שינוי עמוק שדורש לא מעט משאבים. מה שבטוח, אם העסקה הזו תצא לפועל, הקבוצה הזו תהיה מסוקרת קצת יותר ממה שהיא הייתה רגילה עד היום.

מסוט אוזיל | KENAN ASYALI/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי