יגשים את החלום? וואקמה חשף מהן שתי המטרות שנותרו לו

טוני וואקמה, ז'דסון פרננדס | BSR Agency/Getty Images

אקס הפועל ב"ש, כיום כוכב טרבזונספור, התייצב למסע"ת לקראת עונתו הרביעית בטורקיה וסיפר כי ישמח להאריך את חוזהו שמתקרב לסיום: "ברגע שיתקשרו אליי, נשב ונדבר". וגם: היעדים שהציב לעצמו להמשך הקריירה

(גודל טקסט)

אנתוני וואקמה חוזר על ידי לא מעט מועדונים וטרבזונספור קיבלה עבורו מספר הצעות בסכומים גבוהים בעיקר ממדינות המפרץ הפרסי, אבל הוא צפוי לפתוח בעוד כשבועיים את עונתו הרביעית בליגה הטורקית. וואקמה בן ה-32, שעזב את הפועל באר שבע על תקן הכוכב הגדול שלה ומי שהוביל אותה לשלוש אליפויות רצופות, כבש 28 שערים ובישל 26 ב-90 הופעות בליגה הטורקית הבכירה ובמועדון פועלים כדי להבטיח את עתידו של הניגרי, שחוזהו במועדון יסתיים בתום העונה.

הבוקר (שלישי) התייצב וואקמה למסיבת עיתונאים של טרבזונספור, יממה לאחר שכבש במשחק הכנה נגד קסימפשה, ובמהלכה הצהיר באשר לעתידו: "טוב לי בטורקיה ואני מאושר בטרבזונספור. מבחינתי אין שום בעיה להישאר, ברגע שיתקשרו אליי ישאלו אותי על הכוונות שלי לעתיד, אנחנו נשב ונדבר. אני מאושר פה".

צפו בשער של וואקמה במשחק הכנה נגד קסימפשה

בהמשך ישיר לכך, וואקמה גם עשוי לקבל את סרט הקפטן ועל כך אמר: "להיות קפטן הקבוצה זה תפקיד עם המון אחריות ואם אזכה לכבוד כזה ממועדון גדול כמו טרבזונספור, אהיה חייב לעשות את המוטל עליי ברצינות ובמסירות רבה. אשמח להיות הקפטן ואעשה כמיטב יכולתי למען הצלחת הקבוצה".

לסיום, וואקמה נשאל על המטרות האחרונות שנשארו לו בקריירה: "אני נמצא בקבוצה נהדרת, שנלחמת על האליפות, רוצה לזכות בתארים ונמצאת בכיוון הנכון לשם כך. אשמח עד סוף הקריירה לשחק נגד אח שלי (דיקסון וואקמה, עזב כעת קבוצה במלזיה) ואני מאוד רוצה לשחק נגד רונאלדיניו. אם אפרוש בלי לעשות את שני הדברים הללו, זה יעציב אותי מאוד".

טוני וואקמה | Anadolu Agency / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי