0:0 בין דארמשטאט לקלן, 2:4 למונפלייה על ליון

עצבים נרשמו
עצבים נרשמו | צילום: Gettyimages

אין שערים בפתיחת המחזור בגרמניה, בצרפת נרשמה הפתעה גדולה

קבוצות: מונפלייה
(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך הערב (שישי) והפגיש בין דארמשטאט לקלן, משחק שהסתיים ב-0:0 די מאכזב.

מספר מצבים אמנם נרשמו במשחק, אבל אף אחד מהצדדים לא הצליח למצוא את הרשת. בעקבות התוצאה, קלן טיפסה למקום השמיני כשבמאזנה 20 נקודות ואילו דארמשטאט המארחת עלתה למקום ה-12 כשלזכותה 15 נקודות, אך השתיים צפויות להדרדר בטבלה עם סיום המחזור ביומיים הקרובים.

בליגה הצרפתית, המחזור ה-15 נפתח עם משחק מסקרן במיוחד בו גברה מונפלייה 2:4 במשחק חוץ על ליון וכך סיבכה את המקומיים בצמרת.

מקסים גונאלון מליון כבש שער עצמי כבר בדקה ה-8 והאורחת הכפילה את יתרונה שלוש דקות אחר כך משערו של קסימיר נינגה שהצטיין.

אלכסנדר לקאזט, שעשוי לעזוב את ליון בינואר הקרוב, צימק ל-2:1 כבר בדקה ה-14 – ואז נרגע קצב המשחק וזו נשארה התוצאה עד למחצית.

שחקני ליון מתקשים לעכל את הרביעייה (AFP)

המחצית השנייה נפתחה באופן כמעט זהה – נינגה כבש כבר בדקה ה-48 את ה-1:3, סולימאן קמארה קבע 1:4 בדקה ה-80 וראשיד גזאל רק צימק בדקה ה-84.

בזכות שלוש נקודות שצברה, מונפלייה השתוותה לבורדו ולמארסיי (לשתיהן משחק חסר) עם 18 נקודות וטיפסה למקום ה-13. ליון עדיין במקום השני, אך הפער מהאלופה והמוליכה פ.ס.ז' נותר על 13 נקודות והיא עשויה לסיים את המחזור במקום השישי.

נינגה הצטיין והדהים את המקומיים (AFP)

במשחק נוסף שהתקיים הערב בליגה הספרדית, ניצחה ריאל בטיס 0:1 את לבאנטה במשחק חוץ. את השער היחיד במשחק כבש רובן קסטרו כבר אחרי ארבע דקות מבישול של חואקין.

בטיס במקום התשיעי בטבלה עם 18 נקודות לאחר 13 מחזורים ואילו לבאנטה נותרה במקום הלפני אחרון ועשויה לסיים את המחזור ה-13 בספרד, שרק יצא לדרך הערב, במקום האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי