לבנדובסקי הבהיר: "אין לי שום סיכום עם ריאל"

לבנדובסקי
לבנדובסקי | צילום: GettyImages

חלוץ באיירן מבוקש בספרד. סוכנו: "לו ולאשתו אנה טוב מאוד במינכן"

(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי הוא אחד החלוצים החמים באירופה, אם לא החם ביותר. זה גם לא סוד שריאל מדריד מחפשת מחליף לכרים בנזמה ומחזרת נמרצות אחרי הפולני במטרה לצרפו בקרוב. המהלך כבר נרקם? לא בטוח. 

בראיון ל"בילד" הגרמני לפני משחקה של באיירן מול דינמו זאגרב התייחס לבנדובסקי לסוגיה, ושם סוף לשמועות: "אין לי שום הסכם עם ריאל מדריד". בניגוד לדברים, לפני כחודש אמר הפולני בראיון לערוץ טלוויזיה בארץ מולדתו: "אי אפשר להגיד לא לריאל מדריד. אני לא יודע מה יהיה בקיץ, כשתסתיים העונה נדבר. כרגע אני שמח בבאיירן". 

סוכנו של החלוץ הפולני, סזארי קוצ'ארסקי, נצפה במשחקה של מדריד נגד חטאפה בשבת האחרונה בסנטיאגו ברנבאו, לשם הוזמן על ידי נשיא ריאל פלורנטינו פרס. קוצ'ארסקי, לעומת השחקן שהוא מייצג, נשמע אפילו יותר נחרץ: "רוברט תמיד הדגיש כי ריאל מדריד היא חלומו וריאל ניסתה כבר פעמיים להחתימו. רוברט נתן את מילתו לבאיירן וכרגע לו ולאשתו אנה טוב מאוד כאן". 

מצבו של לבנדובסקי, שכבש כבר 14 שערי ליגה, אינו ברור. באיירן רוצה לחדש את חוזהו שמסתיים ב-2019 בכדי להעלות את ערכו כמה שיותר, אך סוכנו דחה את ההצעה הראשונה. אם ריאל תרצה לשחררו מבאיירן, היא תיאלץ לשלם סכום חסר אסטרונומי שבוודארי ישבור את שיא ההעברות הפולני. אולי גם העולמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי