דיווח: פפ גווארדיולה החליט לעזוב את באיירן מינכן

יישאר או ילך? תשובות בשבוע הבא
יישאר או ילך? תשובות בשבוע הבא | צילום: Gettyimages

באנגליה ובספרד טוענים כי הקטאלוני החליט על עתידו: "בשבוע הבא תדעו"

(גודל טקסט)

בספרד ובאנגליה דיווחו היום (רביעי) כי פפ גווארדיולה החליט לעזוב את באיירן מינכן. לפי דיווחים בגרמניה, נתקל המאמן בן ה-44 באולטימטום מצד הנהלת המועדון, שמעוניינת לדעת האם הוא יאריך חוזהו מעבר לעונה הנוכחית, בין היתר לאור ההתעניינות הידועה בו מצדן של שתי הקבוצות ממנצ'סטר.

 

מאמן הקבוצה לשעבר, פליקס מגאת' מתח ביקורת על הקטאלוני כשאמר: "בעידן של הנשיא אולי האנס לא היה למאמן הקבוצה כוח כמו שיש לפפ גווארדיולה. הוא המאמן בעל העוצמה הרבה ביותר שהיה לבאיירן מינכן אי פעם".

 

 

היו"ר קרל היינץ רומניגה חזר על כך שבאיירן רוצה שפפ יישאר: "הוא יודע עד כמה אנחנו אוהבים אותו ואני מקווה שתהיה לנו תשובה סופית עד חג המולד".

 

פפ עצמו נתבקש להתייחס לסוגיה לאחר המשחק והשיב: "אין לי תשובה עכשיו, אבל בשבוע הבא אני אבהיר את המצב ותדעו מה התשובה שלי".

 

הפרשנים השונים סבורים כי הספרדי כבר חושב על היעד הבא שלו, שכן אם היה רוצה להישאר הוא היה מודיע על כך. מאמן באיירן לשעבר, אוטמר היצפלד, הצהיר שלדעתו פפ אכן סיכם במנצ'סטר סיטי, ולעומתו פרנץ בקנבאואר, שגם משמש כנשיא הכבוד המועדון, סבור שהוא יתפתה להגיע לאולד טראפורד. הביקורת היחידה נגד פפ בגרמניה נוגעת לעובדה שלא זכה בשנתיים האחרונות בליגת האלופות, אבל בכל מקרה תינתן לו אפשרות לעשות זאת עדיין העונה.

 

על כל פנים, באנגליה כבר מסתכלים קדימה והעיתון "הסאן" פרסם שמנצ'סטר סיטי עוקבת אחרי ההתפתחויות עם פפ גווארדיולה.

 

במקביל השער המדהים של צ'אבי אלונסו ב-0:1 על דרמשטאט הסיט מעט את הדיון.

 

על פי ניתוחים, מוערך כי הכדור ששחרר אלונסו טס במהירות של 127 קמ"ש, ושחקן העבר ופרשן ההווה שח הערוץ ARD, מהמט שול, התבטא שהטכניקה של הבעיטה פשוט מדהימה: "לא רואים שערים כאלה בכל יום".

לא רואים שערים כאלה בכל יום (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי