מתיאוס: "פפ חושב על סיטי, זו בגידה כפולה"

גווארדיולה. חוטף חזק ממתיאוס
גווארדיולה. חוטף חזק ממתיאוס | צילום: GettyImages

אקס באיירן זועם על גווארדיולה: "מצב מסוכן לקבוצה, לא יתגעגעו אליו"

(גודל טקסט)

לותר מתיאוס, המשמש כיום כפרשן בכדורגל הגרמני, תקף את פפ גווארדיולה בחמת זעם כשאמר שהוא בגד פעמיים בבאיירן מינכן. סיטי תשחק היום נגד נוריץ' סיטי בגביע האנגלי (17:00), כשברקע טענותיו של קפטן מינכן בעבר על כך שגווארדיולה מתעסק עם הסיטי יותר מאשר עם באיירן.

 

"זה רק טבעי שהראש של גווארדיולה נמצא דווקא בסיטי ולא בבאיירן מינכן, כי זה העתיד שלו", הסביר מתיאס. "גווארדיולה יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל התכנון של הסגל העתידי של מנצ'סטר סיטי חשוב לו יותר מאשר באיירן. הוא לא יכול לתת מאה אחוז מעצמו כרגע למינכן. זו הבגידה הכפולה. זה מצב מסוכן לקבוצה. אני בטוח שבבאיירן מינכן לא יתגעגעו אליו".

 

 

מתיאוס, שאף פעם לא פירגן ממש למאמן הקטאלוני, כעת טוען כי "הולכים להיות חמישה חודשים קשים לפפ גווארדיולה בבאיירן מינכן". מאמן מכבי נתניה לשעבר גם טען שהחיבה שהפגינו שחקני באיירן לפפ והקריאות שלהם אליו להישאר הייתה לדבריו: "שואו אחד גדול ומזויף. לא הייתה אף פעם אהבה גדולה בין השחקנים למאמן".

 

לטענת מתיאוס אין יחסים טובים בין מאריו גצה לפפ גווארדיולה: "הוא שחקן שלא צריך רק את החיבוקים של המאמן שלו", אמר.  לגבי המשחק היום של הסיטי החליט מנואל פלריני להציב בשער את השוער הארגנטיני ווילי קאבז'רו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי