אוהב את הטיפה המרה? "וידאל אלכוהליסט ובליין"

הכחיש בצורה גורפת את ההאשמות. וידאל
הכחיש בצורה גורפת את ההאשמות. וידאל | צילום: Gettyimages

האשמות קשות נגד הקשר, שגם נטען שסופסל כי הסתכסך עם גווארדיולה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן אמנם נמצאת במקום הראשון בבונדסליגה, ועם יתרון של שמונה נקודות על בורוסיה דורטמונד נראה כי רק דבר בלתי צפוי לחלוטין ימנע מהבווארים לזכות באליפות רביעית ברציפות, אולם נראה כי מצב הרוח בדרום גרמניה אינו בשיאו.

 

ה"בילד" מדווח כי מצב הרוח בבאיירן נמצא בשפל. להודעה על עזיבתו של פפ גווארדיולה למנצ'סטר סיטי, ולטענות כי השחקנים הצטוו שלא לעזוב את העיר מינכן ללא רשות, הצטרפו האשמות קשות לפיהן ארתורו וידאל מכור לאלכוהול. לפי הדיווח, במהלך מחנה האימונים שקיימה הקבוצה בקטאר, נהג הקשר האחורי לחמוק מהקבוצה פעמים רבות בשביל לטעום פעם אחר פעם מהטיפה המרה.

 

 

הפרסום תפס את הבווארים לפני היציאה למשחק החוץ הלא פשוט נגד הרביעית בטבלה, באייר לברקוזן, ביום שבת (19:25, שידור ישיר בספורט2), ויצר חוסר שקט בקבוצה. הצ'יליאני הכחיש בצורה גורפת את ההאשמות שפורסמו בתקשורת ואמר: "הכל שקר. לא היה ולא נברא".

 

וידאל הואשם כי שתה הרבה במחנה האימונים בקטאר (gettyimages)

 

גם המנג'ר המקצועי של באיירן, מתיאס זאמר, הכחיש את הידיעות ואמר: "אני יכול להאמין לוידאל ולסוכנו פרננדו פליצ'ביץ'. יש לנו יחסים טובים עם שניהם". למרות ההכחשות הגורפות, לפרסום המביך התלווה פרסומים נוספים, לפיהם וידאל מרבה לבלות במועדוני הלילה במינכן, וכמו כן, לפי הנכתב, הקשר האחורי עלה במשקלו והתעמת לאחרונה מספר פעמים עם המאמן פפ גווארדיולה.

 

ההוכחה להידרדרות היחסים בין הצדדים, לפי הפרסומים הלא מחמיאים, הם שוידאל, לו אחת המשכורות הגבוהות במועדון, נכנס רק כמחליף בשני המשחקים האחרונים.

 

הפרסומים הגיעו בעקבות ספסולו של הצ'יליאני? (gettyimages)

 

בנוגע לתגובות לעזיבתו של גווארדיולה, זאמר הכחיש את השמועות כי השחקנים לא אהבו את העובדה שהמאמן לא הודיע להם קודם על עזיבתו. "יש קמפיין נגד המאמן, כאילו הוא אשם בכל דבר", אמר הג'ינג'י. "יכול להיות שפשוט מנסים להזיק לנו כדי לגרום לכך שדורטמונד תוכל להתקרב אלינו, למרות פער שמונה הנקודות. אני יכול להבהיר שכתוצאה מהדיבורים ההיפך יקרה, והשחקנים יתאחדו תחת המאמן".

 

דורטמונד, בה כיכב זאמר בשנות ה-90 ושכאמור מייחלת לאיבוד נקודות של האלופה, תשחק בשבת במשחק (16:30) מסקרן לא פחות נגד הרטה ברלין, בעימות בין השנייה לשלישית בטבלה.

 

חושד בקונספירציה נגד באיירן. זאמר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי