גווארדיולה: "הניצחון הזה מוקדש לבאדשטובר"

גווארדיולה. הפציעות זה משהו לא נורמלי
גווארדיולה. הפציעות זה משהו לא נורמלי | צילום: Gettyimages

בבאיירן מינכן לא שכחו את הבלם שנפצע וסיים את העונה. ארתורו וידאל כשיר

(גודל טקסט)

שחקני באיירן מינכן הקדישו את הניצחון על אאוגסבורג (1:3) לבלם הולגר באדשטובר ששבר את הקרסול, עבר ניתוח וגמר את העונה, אבל החשוב מכל עבור הבווארים הוא השבת הפער מדורטמונד לשמונה נקודות הפרש.

גם החשש של פפ גווארדיולה כי התנגשות הראשים של ארתורו וידאל תמנע ממנו לפגוש את יובנטוס בליגת האלופות, התבדה ונראה כי הצ'ילאני יפתח בהרכב מול האקסית כמתוכנן בשבוע הבא.

למעשה, מי שחשב שהתיקו 0:0 נגד לברקוזן בשבוע שעבר והשמועות על עזיבה מוקדמת של פפ גווארדיולה יאטו את באיירן בוודאי התאכזב. בבוואריה מאושרים גם עבור רוברט לבנדובסקי שכבש את שערו ה-21 ב-21 משחקים – לפניו מספרים כאלה רשם רק גרד מולר האגדי בעונת 1972/73 – והפולני מקדים את פייר-אמריק אובמיאנג בשער אחד בקרב על מלכות השערים.

יתרון קל בטבלת מלך השערים (Gettyimages)

 

בסיום המשחק התייחס פפ גווארדיולה לפציעתו של באדשטובר: "זה משהו לא נורמלי. הוא יודע שכל הקבוצה תומכת בו והניצחון הזה עבורו". בגלל היעדר בלמים נאלץ לשחק גווארדיולה עם שחקני ההגנה הכי נמוכים אי פעם בקבוצה: דויד אלבה הוא הגבוה ביותר (1.80 מטר), ג'ושוע קימיץ' (1.76), פיליפ לאם וחואן ברנט (שניהם 1.70 מטר). 

 

ביציעים נרשם מפגן תמיכה בבלם והאוהדים הניפו שלט ענק ועליו כתבו: "אף פעם אל תיכנע". השחקנים, כולל גווארדיולה, לבשו חולצות מיוחדות עם המספר 28 של באדשטובר עליהן נכתב: "אנחנו איתך הולגר, אתה יכול לעשות את זה שוב", רמז לפציעות הרבות בעברו.

"אף פעם אל תיכנע". החברים תומכים בבאדשטובר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי