ב-16:30: באיירן תמשיך את הרצף מול דרמשטאט?

לבנדובסקי. כמעט אותו מספר שערים כמו היריבה
לבנדובסקי. כמעט אותו מספר שערים כמו היריבה | צילום: Gettyimages

הבווארים ניצחו 23 משחקים ברציפות מול עולות חדשות לבונדסליגה (ספורט2)

(גודל טקסט)

באיירן מינכן תארח את דרמשטאט במחזור ה-22 בבונדסליגה (16:30, שידור ישיר בספורט2) עם הפנים למשחק הענק ביום שלישי בו תתארח בטורינו נגד יובנטוס. באיירן ניצחה 23 משחקים רצופים נגד עולות מהליגה השנייה. רוברט לבנדובסקי שהבקיע העונה 21 שערים כבש כמעט כמו כל דרמשטאט שהבקיעה 22 שערים.

 

אם באיירן תשמור על רשת נקייה היא תשווה את שיאה של שישה משחקי בית רצופים ללא ספיגה בבונדסליגה. שיא שהושג עם אוטמר היצפלד בעונת 1998/99. המפגש נראה כמו עימתו בין דויד לגוליית בכל הקשור למספרים. האלופה רשמה הכי הרבה מסירות העונה 14,628 לעומת הכי מעט של מאמן האורחים דירק שוסטר עם 4651. באחוזי שליטה בכדור הבאוורים מוליכים את הליגה עם 67% לעומת 37% של דרמשטאט.

 

הפער של מינכן מדורטמונד יכול לטפס היום ל-11 נקודות, אבל במועדון מודאגים מבעיות הפציעות. ה"בילד" קוטל את פפ גווארדיולה שהוא מדבר הרבה ולא נותן תשובות לעיתונאים על כמה שאלות בוערות לקראת המשחק נגד יובה.

 

האם ג'ושוע קימיץ', שהוסט מהקישור למרכז ההגנה בגלל פציעות של ג'רון בואטנג, הולגר באדשטובר, חאבי מרטינס ומהדי בנאטיה, יכול לשחק בצורה טובה בליגת האלופות מול קבוצה כמו יובנטוס. בארבעת משחקי הליגה הוא שיחק כבלם, אבל מעולם לא באלופות. הוא צבר העונה 271 דקות במפעל האירופי כקשר.

 

נשאלת השאלה אם קימיץ' צריך לקבל היום מנוחה לקראת יובה. אופציה אחרת היא להציב את צ'אבי אלונסו כבלם. ההגנה הנוכחית של באיירן נמוכה במיוחד. ליובנטוס יש חלוצים גבוהים כמו אלברו מוראטה ומאריו מנדזוקיץ'. לבאיירן מגינים נמוכים: פיליפ לאם וחואן ברנט (1.70), קימיץ' (1.76), ראפיניה (1.71). ראפיניה עשוי לשחק היום כבלם. פפ הזהיר ששחקני דרמשטאט מצוינים בבעיטות חופשיות.

 

מאמן באיירן גם שיבח את דויד אלבה ואמר: "הוא יהיה אחד הגדולים בכל הזמנים של באיירן מינכן בעשור הבא. הוא יכול לשחק בכל תפקיד במגרש". אולי המחמאות נועדו להרגיע את מי שחושש כי אלבה בדרך למנצ'סטר סיטי יחד עם פפ.

 

הרכבים משוערים:

 

באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאם, ג'ושוע קימיץ', דוד אלבה, חואן ברנט, צ'אבי אלונסו, אריאן רובן, תומאס מולר, דאגלס קוסטה, רוברט לבנדובסקי

 

דרמשטאט: כריסטיאן מתניה, גיאורגי גריקס, סלובודאן ראיקוביץ', ג'וניור דיאס, לוקאס קלדירולה, פלוריאן יונגווירת', מאריו וראנצ'יץ', סנדרו סיריגו, יאן רוזנתאל, טוביאס קאמפה, סנדרו ואגנר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי