גצה מתוסכל. פפ: "יש לי שבעה שחקני כנף"

| צילום: Gettyimages

למרות ה-0:2 על וולפסבורג, לבנדובסקי הלוהט והפער בפסגה, באיירן סוערת

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החלק 0:2 על ולפסבורג, באיירן מינכן מקדימה את דורטמונד ב-11 נקודות במקום הראשון, לפחות עד סיום המשחק של דורטמונד היום מול הופנהיים (18:25, שידור ישיר בספורט2).

 

רוברט לבנדובסקי שכבש חמישה שערים במשחק הראשון העונה מול הזאבים הסתפק באחד, אך בסיכומו של דבר יכול לזקוף לרשותו שישה כיבושים נגד אותה קבוצה בעונה אחת. אפילו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו לא רשמו מספרים כאלה, ולא סתם הפולני, שכבש 23 שערים ב-23 משחקים העונה, מבוקש בריאל מדריד.

 

 

שישה שערים נגד וולפסבורג. לבנדובסקי (gettyimages)

 

פפ גווארדיולה נהנה לראות את קבוצתו חוזרת לנצח אחרי ה-2:2 נגד יובנטוס. "ידענו שלא יהיה קל לשחק נגדם ארבעה ימים בלבד אחרי יובנטוס". השבוע הקרוב יהיה מכריע במיוחד במאבק על האליפות עבור הבווארים , שישחקו ביום רביעי בליגה נגד מיינץ ובשבת במשחק העונה נגד דורטמונד. פיליפ לאם: "המטרה שלנו להגיע למשחק עם דורטמונד עם הפרש של לפחות שמונה נקודות".

 

מי שלא מרוצה בבאיירן הוא מריו גצה שבפעם השנייה ברציפות מצא את עצמו יושב על הספסל במשך 90 דקות, לאחר שחזר מפציעה ארוכה מאוקטובר. פפ העדיף להתעלם באלגנטיות כשנשאל על אי שיתופו של השחקן שכבש את שער הניצחון בגמר המונדיאל ואמר: "יש לי שבעה שחקנים בכנף. אם לא אשתף את תומאס מולר תשאלו אותי למה הוא לא משחק". לאם הסויף: "אני לא מודאג שהוא לא משחק, אני בטוח שהוא יחזור בגדול".

 

המנג'ר המקצועי מתיאס זאמר התייחס גם הוא לעניין ואמר: "גצה התאמן טוב, אבל הוא עדיין לא בכושר משחק. היה ברור שיהיה משחק מאוד התקפי וסמכנו על פרנק ריברי, קינגסלי קומאן וטיאגו שכרגע מקדימים את גצה בכושר המשחק שלהם. לגצה לא נעים המצב, אבל פפ מחליט והוא עשוי לחזור נגד מיינץ".

 

לאם: "לא מודאג שגצה לא משחק" (gettimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי