"רובן גורם לי להתבייש בכך שאני הולנדי"

מה יהיה הסוף איתו? רובן
מה יהיה הסוף איתו? רובן | צילום: Gettyimages

מאמן בוכום זעם על קשר באיירן, שסחט פנדל ואדום ואמר: "הייתה עבירה ברורה"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן, כצפוי, העפילה לחצי גמר הגביע הגרמני לאחר 0:3 קליל על בוכום מליגת המשנה. המכונה של פפ גווארדיולה תתמודד בשלב הבא מול ורדר ברמן, כאשר חצי הגמר השני יפגיש את בורוסיה דורטמונד עם הרטה ברלין.

על פניו, מפגש בין באיירן מינכן לבוכום היה אמור לעבור על מי מנוחות, אבל אריאן רובן, מי-אם-לא-הוא, עורר סערה. הכוכב ההולנדי סחט פנדל וכרטיס אדום עם צלילה אופיינית ברחבה, דבר שהרתיח את מאמן היריבה, חרטיאן ורביק ההולנדי.

"בדרך כלל אני גאה להיות הולנדי, אבל בגלל רובן אני מתבייש", ירה מאמן בוכום והוסיף: "אנחנו יודעים שרובן הוא כזה מהנבחרת. עבורי זה הכריע את המשחק. היה מגע ביניהם, אבל לא הייתה עבירה. זה לא שווה כרטיס אדום. כשאתה נשאר עם עשרה שחקנים אתה לא יכול לנצח את באיירן מינכן". 

רובן הגיב לדבריו של ורביק ואמר: "אין בכלל ספק שזה היה פנדל. הוא היה השחקן האחרון ביני לבין השוער וזו הייתה עבירה ברורה". מהמט שול, כוכב באיירן מינכן בעבר, הודה: "האדום הרס את המשחק". אגב, אחרי האירוע אוהדי בוכום שרקו בוז לרובן בכל פעם שנגע בכדור.

בתוך כך, רוברט לבנדובסקי הוכיח שוב מדוע ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי רודפות אחריו כשכבש צמד לרשת היריבה. הפולני הבקיע העונה כבר 29 שערים בכל המסגרות (חוץ מהנבחרת) – 19 בליגה, 3 בגביע ו-7 בליגת האלופות.


לא מבין מה רוצים ממנו. רובן (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי