דיווח: פפ עלול לסיים את דרכו במהלך העונה

גאוורדיולה. הראש במקום אחר?
גאוורדיולה. הראש במקום אחר? | צילום: Gettyimages

בהנהלת באיירן חוששים שהראש שלו בסיטי. שבר בקרסול לבאדשטובר

(גודל טקסט)

בבריטניה מדווחים שפפ גווארדיולה עשוי לסיים את תפקידו כמאמן באיירן מינכן בקרוב ולא בסיום העונה כפי שנטען. לטענתם, ראשי הקבוצה, היו"ר קארל היינץ רומניגה והמנג'ר המקצועי מתיאס זאמר, מאוד לא מרוצים מכך שהמאמן סיכם במנצ'סטר סיטי את חוזהו לעונה הבאה זמן ארוך לפני סיום העונה ואף נתן לכך פרסום.

 

החשש של השניים הוא שהראש שלו נמצא במקום אחר והמשחקים הקרובים בליגת האלופות יהיו מבחן חשוב האם באיירן מוכנה היטב למשחקים ואיך פפ מתפקד. באיירן סיימה בתיקו 0:0 בליגה מול לברקוזן והפער בינה לבורוסיה דורטמונד צומצם לחמש נקודות עד למשחקה היום נגד אאוגסבורג (18:25, שידור ישיר בספורט2).

 

 

בנתיים איבדו הבווארים עוד בלם. אחרי שג'רום בואטנג נפצע וגמר את העונה, עכשיו הולגר באדשטובר נפצע באימון המסכם ושבר את קרסולו השמאלי. באדשטובר למוד הפציעות נותח מיד בבית החולים וגם הוא גמר למעשה את העונה.

 

We stand with you Holger @Badstuber and know you'll be back stronger than ever! https://t.co/LxtlOh9RD2pic.twitter.com/y6Ypaiv2ds

— FC Bayern US (@FCBayernUS) February 14, 2016

 

ה"בילד" כתב שהקבוצה ממש בהלם. הרכש החדש סרדר טסקי שהובא מספרטק מוסקבה כמחליפו של בואטנג ונפצע מיד כשהגיע עדיין לא שיחק. גווארדיולה נאלץ להוריד את הקשר הצעיר גו'ושוע קימיץ' לעמדת בלם ולהציב שם את דויד אלבה.

 

הבעיה של פפ במרכז ההגנה היא קריטית. הוא הוריד לשם גם את ראפיניה, גם את צ'אבי אלונסו לדקות אחדות ובונה על חזרתם של חאבי מרטינס ומהדי בנאטיה מפציעות. הם עדיין לא כשירים.

 

אלבה. יעבור עם גווארדיולה? (gettyimages)

 

דיווח אחר ב"סאנדיי סטאר" מספר שאלבה יהיה אחד השחקנים שפפ ירצה להביא למנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב, אבל לאוסטרי נותרו שנתיים לסיום חוזהו ובאיירן לא תסכים למכור אותו. הבאוורים ידרשו עבורו 40 מיליון ליש"ט שהוא שיא עולמי למגינים.

 

"הסאן" פרסם ששחקני מנצ'סטר סיטי עשויים להחליף את המכוניות המהירות שלהם במשהו יותר סולידי בגלל שפפ גווארדיולה חושש לחיי השחקנים וידרוש מהם לא לנהוג במכוניות ספורט כפי שעשה בעבר בברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי