"רוברט לבנדובסקי דורש 18 מיליון יורו לשנה"

רוצה להיות המרוויח השני בריאל. לבנדובסקי
רוצה להיות המרוויח השני בריאל. לבנדובסקי | צילום: GettyImages

דיווח: החלוץ נקב בסכום לריאל וגם לבאיירן שרוצה להאריך את חוזהו

(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי מבוקש בריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב. לפי העיתון "אס", החלוץ הפולני רוצה להיות המרוויח השני במדריד והוא דורש משכורת של 18 מיליון יורו לשנה. הבלאנקוס מצדם חוששים שאם יעניקו לו משכורת גבוהה מערך המשכורות בקבוצה ישבר.

 

כצפוי, השחקן עם השכר הגבוה בריאל הוא כריסטיאנו רונאלדו, שמרוויח 20.5 מיליון יורו. אחריו נמצאים גארת' בייל וסרחיו ראמוס, שמרוויחים 10 מיליון יורו, כך שאם הלבנים ישלמו לחלוץ נבחרת פולין 18 מיליון יורו הדבר יצור כאוס בקבוצה כששאר הכוכבים ידרשו העלאה ניכרת בשכרם.

 

 

בידיעה סופר שלבנדובסקי דרש את הסכום הזה גם מבאיירן מינכן שרוצה להשאיר אותו בקבוצה. כיום הוא מרוויח 10 מיליון יורו אצל הבווארים, כך שהוא רוצה להכפיל כמעט את שכרו. החלוץ מעדיף לעבור לריאל מדריד שם הוא סבור יקבל אפילו יותר חשיפה ממה שהוא זוכה לה בגרמניה.

 

חוזהו מסתיים ב-2019, אבל גם ריאל וגם אלופת גרמניה רוצות להבטיח שהוא ילבש את מדיהן כבר בעונה הבאה. הפולני אמור לשבת בקרוב עם סוכנו, צ'זרי קוצ'רסקי ועם יו"ר באיירן קרל היינץ רומניגה, ודברים יהיו ברורים יותר לאחר מכן.

 

La portada de este sábado: Lewandowski quiere 18 millones de euros https://t.co/z9ffNWkTs3pic.twitter.com/a68eZgwuia

— AS (@diarioas) February 6, 2016

 

במקביל מדובר על מעבר של לבנדובסקי למנצ'סטר סיטי. לפפ גווארדיולה, שמאמן היום את באיירן ויאמן בעונה הבאה את התכולים, יש יחסים טובים עם סוכנו של לבנדובסקי, אבל לפי הדיווחים הוא לא דיבר איתו עדיין על מעבר לאי הבריטי מכיוון שהוא לא רוצה שישתמע מכך שהוא פועל לטובת הסיטי ומזיק לבאיירן כמאמנה. 

 

גווארדיולה חושש מקיסלינג וצ'יצ'ריטו

באיירן מינכן תשחק לראשונה מאז יצאה ההודעה הרשמית על מינויו של פפ למנג'ר מנצ'סטר סיטי (19:25, שידור ישיר בספורט2). המשחק בביי ארינה יפגיש בין שני החלוצים הלוהטים, לבנדובסקי וחאבייר הרננדס: הפולני כבש 19 שערים בליגה, המקסיקני 13 שערים. באיירן עשויה להגיע למשחק עם פער של חמש נקודות בלבד מדורטמונד אם זו תנצח לפני כן את הרטה ברלין.

 

העיתון של מינכן, TZ, לגלג על דבריו של גווארדיולה, שאמר שהוא כמו אישה שיכולה לטפל גם בבעיות שיש בבאיירן וגם בעתיד של מנצ'סטר סיטי. העיתון הציג תמונה מבזה מעט של פפ לבוש בגדי אישה.

 

TZ || Pep Guardiola: "I'm like a woman" pic.twitter.com/ZusBZhelIh

— #neüberholic (@neuberholic) February 5, 2016

 

על המשחק אמר פפ: "סטפן קיסלינג חלוץ שיש לו יתרון גובה עלינו בהגנה ושיתוף הפעולה שלו עם צ'יצ'ריטו מצוין, אבל הקבוצה היא יותר משני השחקנים האלה. מדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה".

 

ההגנה של גווארדיולה תחסר את ג'רום בואטנג שגמר את העונה וחאבי מרטינס. ג'ושוע קימיץ' יירד לשחק בהגנה כבלם כמו בניצחון על הופנהיים 0:2 אחרי שבלם הרכשד סרדאר טסקי נפצע באימון בלי ששיחק אפילו דקה. "הוא יעזור לנו בעתיד", אמר פפ.

 

הרכבים משוערים:

 

באייר לברקוזן: ברנד לנו; רוברטו הילברט, ג'ונתן טא, עומר טופראק, וונדל; קארים בלראבי, כריסטוף קרמר, קווין קאמפל, האקן צ'לאהנוגלו; צ'יצ'ריטו, שטפן קיסלינג.

 

באיירן מינכן: מנואל נוייר; דויד אלבה, הולגר באדשטובר, ג'ושוע קימיץ', פיליפ לאם; צ'אבי אלונסו, דוגלס קוסטה, טיאגו, תומאס מולר, אריאן רובן; רוברט לבנדובסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי