מאייר העניק לפרנקפורט 2:3 דרמטי על וולפסבורג

מאייר חוגג. המשחק שלו
מאייר חוגג. המשחק שלו | צילום: Gettyimages

החלוץ השלים שלושער ענק והגדיל הפער מהקו האדום. 1:3 לוורדר ברמן על שאלקה

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בבונדסליגה כבר הספיק לספק לנו לא מעט שערים, אך אחד המשחקים שיזכרו ממנו היה ה-2:3 של פרנקפורט על וולפסבורג במשחק דרמטי, הודות לשלושער של אלכסנדר מאייר. ורדר ברמן ניצחה בחוץ 1:3 את שאלקה. 

 

 

פרנקפורט – וולפסבורג 2:3
הזאבים פתחו את החצי השני של העונה בדיוק בכושר אותו סיימו את החלק הראשון. מנגד פרנקפורט חייבת את הניצחון הזה לחלוץ הוותיק בן ה-33. דאנטה המושמץ נתן יתרון לאורחים בדקה ה-25 ולהפסקה ירדו הקבוצות ב-0:1 לאורחים מוולפסבורג.

 


מאייר מכניע את בנאליו בתוספת הזמן (Gettyimages)

 

המחצית השניה הייתה שייכת כולה לאיש אחד. מאייר איזן בדקה ה-66 וכעבור שבע דקות קבע 1:2 לפרנקפורט. אנדרה שורלה המתקאמבק לא אמר נואש וקבע 2:2 בדקה ה-79 אחרי בישול של המחליף סבסטיאן יונג. נגמר? לא כשמדובר במאייר. עמוק בתוספת הזמן החלוץ עט על הדיפה רעה של דייגו בנאליו ומחמישה מטרים שלח שטוח לרשת, שער שהרחיק את פרנקפורט 6 נקודות מהקו האדום.

 

שאלקה – ורדר ברמן 3:1 

שער מוקדם של ג'ואל מאטיפ ניפח עבורה המקומיים את הבלון, רק כדי שהאורחים יפוצצו אותו בהמשך. קלמנס פריץ' איזן (42) ובישל את המהפך לקלאודיו פיסארו (53). בהמשך הוא סיפק אסיסט נוסף לאנת'וני אוג'ה הניגרי והחבורה של ויקטור סקריפניק ברחה מעט מאיזור הסכנה בתחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי