היסטוריה בגרמניה: מאמן בן 28 ידריך את הופנהיים

אין זמן לנוח. נגלסמן
אין זמן לנוח. נגלסמן | צילום: Gettyimages

יוליאן נגלסמן יחליף את הוב סטיבנס. מבחנו הראשון: קרב תחתית נגד ורדר ברמן

(גודל טקסט)

יממה לאחר שמאמן הופנהיים המדשדשת בתחתית, הוב סטיבס, התפטר מתפקידו בשל בעיות בריאות, הקבוצה עשתה היסטוריה כאשר מינתה את יוליאן נגלסמן בן ה-28 כמחליפו, והפכה אותו למאמן הצעיר אי פעם בבונדסליגה.

 

נגלסמן, שזכה לכינויים "מיני ואן חאל" ו"היורש של מוריניו", אימן בהצלחה קבוצות נוער שונות בשנים האחרונות ונחשב לכישרון עולה, ובאוקטובר 2015 חתם על חוזה לשלוש שנים בהופנהיים, במסגרתו היה אמור להתחיל לאמן את הקבוצה החל מקיץ 2016. אולם, התפטרותו של סטיבנס, שבעצמו החליף במהלך העונה את מרקוס גיסדול שבעצמו פוטר באוקטובר, גרמה לקברניטי המועדון לקדם את נגלסמן לקדמת הבמה.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

המנג'ר המקצועי של הקבוצה הגרמנית, דוקטור פטר גורליך, אמר לאתר הרשמי לאחר המינוי: "אנחנו מחוייבים לדאוג למועדון ולאנשים המעורבים בו. שקלנו יחד עם יוליאן את כל הסיכונים במהלך הסתיו והחלטנו כעת שהכי טוב עבור כולם שהוא יתחיל לעבוד מוקדם יותר. הוא יוכל להעניק לקבוצה תמריצים רעננים".

 

הופנהיים, שכאמור החליפה מאמנים פעמיים העונה, נמצאת בדרכה הבטוחה לליגת המשנה. היא מדורגת במקום ה-17 והלפני אחרון עם 14 נקודות, מרחק של שבע נקודות מהמקום בו נשארים ליגה וחמש נקודות מחוף מבטחים. מבחנו הראשון של נגלסמן יהיה ביום שבת נגד יריבתה של הופנהיים לתחתית, ורדר ברמן, הממוקמת באותו חוף מבטחים עם 19 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי