רוברט לבנדובסקי קבע 0:1 לבאיירן מינכן בקלן

לבנדובסקי
לבנדובסקי | צילום: Gettyimages

גווארדיולה שוב רחוק 8 נקודות מדורטמונד. אלמוג כהן בישל בהפסד 2:1 אצל הרטה ברלין

(גודל טקסט)

באיירן מינכן הגיעה סחוטה מהניצחון בליגת האלופות על יובנטוס, אבל לרשות פפ גווארדיולה עומדים מספיק כלי נשק שיכולים לפגוע במטרה. רוברט לבנדובסקי כבש את השער היחיד ב-0:1 אצל קלן, שפתח מחדש פער של 8 נקודות מדורטמונד בפסגת הבונדסליגה. אלמוג כהן עלה מהספסל ובישל שער בהפסד אינגולשטאט להרטה ברלין.

 

 

 

קלן – באיירן מינכן 1:0 

תומאס מולר נשאר על הספסל, גם פיליפ לאם, ארתורו וידאל ופרנק ריברי שמעו את שריקת הפתיחה מהצד ובכל זאת היה מי שיוציא את שלוש הנקודות מהריין אנרגי שטדיון. רוברט לבנדובסקי היה שוב במקום הנכון בזמן הנכון (10) והבקיע את השער היחיד במשחק. 

זה היה הניצחון השלישי ברציפות של באיירן בכל המסגרות, כאשר כעת מחכה לה עוד מפגש בליגה מול פרנקפורט עוד לפני המשחק הראשון נגד בנפיקה ליסבון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

 


גם קלן לא החזיקה מעמד (Gettyimages)

 

הרטה ברלין – אינגולשטאט 1:2 

אלמוג כהן עלה מספסל האורחת רק בדקה ה-70 ובתוך חמש דקות בלבד הצליח לבשל שער מצמק ללוקאס הינטרזייר האוסטרי. אלא שגם זה לא הספיק כדי למנוע הפסד בבירה משערים מוקדמים יותר של גנקי הראגוצ'י (54) וסלומון קאלו (69). הרטה בעמדה טובה במירוץ לליגת האלופות.

תוצאות נוספות: וולפסבורג – דרמשטאט 1:1 (שורלה 90  / ואגנר 82), המבורג – הופנהיים 3:1 (האנט 30 בפנדל / קרמריץ' 20 בפנדל, פולאנד 23, ורגאס 67), ורדר ברמן – מיינץ 1:1 (פיסארו 45 בפנדל / באומגרטלינגר 38). איינטרכט פרנקפורט – האנובר 0:1 (האנס בן-חטירה 33)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי