פפ גער בקימיך והתחרט: הוא סופר שחקן, אוהב אותו

פפ וקימיך. סיפור אהבה או שנאה?
פפ וקימיך. סיפור אהבה או שנאה? |

הקטאלוני לא היה מרוצה מהבלמים שלו ב-0:0 של באיירן. גם בנעטיה ספג

(גודל טקסט)

הציפיות היו רבות אך המשחק בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן הסתיים ב-0:0 שכנראה הבטיח לבאיירן אליפות רביעית ברציפות. פער של חמש נקודות עד תום העונה יהיו קשה למחיקה על ידי השוורצגלבן.

 

במהלך המשחק היה עימות חריף בין המנג'ר פפ גווארדיולה לבלם ג'ושוע קימיך בן ה-21 ששיחק בשנה שעברה בלייפציג. פפ נראה בסיום מחזיק בצווארו של קימיך כשהוא מושך אותו לעברו בטירוף. לאחר כמה דקות של נאום מצד הקטאלוני הם דווקא התחבקו.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

"הוא סופר שחקן מבחינתי. אני אוהב את הילד הזה. אני אוהב לעבוד עם הילדים האלה שאוהבים ללמוד. יש לו את הרצון ויש לו התשוקה. יש לו הכל. הוא מביא איתו הכל למגרש להצליח. מגיע מחמאה גדולה לאקדמיה למיכאל ראשקה (מגלה הכשרונות ואחד ממנהלי האקדמיה) שהביא אותו משטוטגרט", הסביר פפ כי דווקא לימד את הבלם הצעיר שיעור, כזה שגם הותיר בהלם על הספסל א פרנק ריברי שנכנס מאוחר יותר כמחליף. גם עם הבלם השני שלו מהדי בנעטיה התעמת המאמן.

 


פפ גוער בבנעטיה. אלאבה מרגיע (Gettyimages)

 

הקפטן פיליפ לאם אמר בסיום: "היו לנו יותר הזדמנויות לכבוש מול דורטמונד". אילו תומאס טוכל מאמן דורטמונד היה מרוצה: "גם אם היינו מנצחים את באיירן עדיין היינו בפיגור אחריהם בטבלה ועם פער של שתי נקודות. צריך להישאר רעבים ולא להתאכזב מהתיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי