בינגו? דיווח: דמבלה סגר את תנאיו בבאיירן מינכן

בקרוב בגרמניה? דמבלה
בקרוב בגרמניה? דמבלה | צילום: Gettyimages

לפי הפרסום, החלוץ בן ה-18 של ראן יגיע לגרמניה בתחילת עונת 2017/18

(גודל טקסט)

כל אריות אירופה רודפות אחרי ילד הפלא של ראן, אוסמאן דמבלה, אבל על פי דיווח ברשת הטלוויזיה הקאטרית beIN, אחת מהן כבר זכתה בפרס. דמבלה, חלוץ צרפתי בן 18, סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן ויגיע אליה בעונת 2017/18. 

ברצלונה, פאריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי עקבו אחרי הכשרון הצעיר, אבל הבווארים הקדימו את כולן במירוץ, כך כאמור על פי הדיווח. דמבלה כבש העונה כבר 10 שערים בליגה הצרפתית ובישל חמישה נוספים. הוא משחק כחלוץ, אבל יכול לתפקד גם באגפים.

המחיר שתשלם באיירן מינכן על אוסמאן דמבלה לא פורסם, אבל מאחר שהצעה של ברצלונה לרכוש אותו ב-27 מיליון יורו נדחתה על ידי המועדון הצרפתי, נראה שהסכום יעלה על 30 מיליון יורו. בכל מקרה, נצטרך לחכות להודעה רשמית מצד אחד המועדונים.

בינתיים, מאמן ראן, רולאנד קורביס, לא אהב את העובדה שראשי באיירן שהגיעו למשחק נגד מארסיי שוחחו בסיום עם דמבלה. "נתתי הוראה לראשי המועדון שלנו לנסות להחתים את רוברט לבנדובסקי, ולנסות לקבל גם את קינגסלי קומאן תמורת דמבלה", אמר קורביס. 

Ousmane #Dembele has agreed terms with Bayern Munich but will be loaned to Rennes for a season, according to beIN Sport.

— Robin Bairner (@RBairner) March 21, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי