"עליתי כי מבחינתנו נקודה או הפסד זה אותו הדבר"

קולטורטי ודמארי. בישול שלא ישכחו
קולטורטי ודמארי. בישול שלא ישכחו |

בלייפציג עדיין לא נרגעים מהגול של השוער קולטורטי (מבישול של דמארי)

(גודל טקסט)

עומר דמארי היה שותף אתמול בלילה לאחד השערים המטורפים שנראו השנה בכדורגל הגרמני אחרי שלייפציג השאירה סיכוי להגיע לפחות למקום השלישי ולפלייאוף לעלייה לבונדסליגה אחרי ניצחון בייתי על דארמשטאט 1:2.

 

החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-65 במצב של 0:0. האורחים הוליכו 0:1, לייפציג השוותה ואז בדקה ה-93 של זמן הפציעות עלה השוער השווייצרי של הקבוצה פאביו קולטורטי לרחבה. דמארי הגיע לכדור קרן, הסיט לעבר השוער שבעט פנימה והטירוף על המגרש היה מדהים. גם אם דמארי עוד לא כבש אפילו שער אחד עד כה מאז הגיע מאוסטריה וינה, את הבישול הזה לא יישכחו לו  הרבה זמן. זה היה הבישול השלישי שלו בליגה.

 

כעת לייפציג רחוקה רק שלוש נקודות מדארמשטאט השלישית (7 מקייזרסלאוטרן המדורגת שנייה ועולה משם אוטומטית). ה'בילד' כתב הבוקר שלייפציג השאירה לעצמה ברגע האחרון צ'אנס לעלות ליגה בשנייה האחרונה של המשחק ועוד משער שכבש השוער. איזה דרמה.

 

אוהדי דארמשטאט החרימו את המשחק בלייפציג הנחשבת לקבוצה הכי שנואה בליגה. קולטורטי הוא השוער הראשון שהבקיע השנה שער ניצחון במשחק שדה בשתי הליגות הראשונות. המאמן אחים ביירלורצר אמר: "אנחנו מאושרים מהניצחון הזה. לנצח משחק בשנייה האחרונה מול יריבה ישירה שלך זה פשוט נפלא. ידענו מראש שזה הולך להיות משחק קשה מאוד ולחצנו עד לסיום למרות שפיגרנו בהתחלה 1:0".

 

השוער השווייצרי אמר בסיום: "החלטתי לסכן את השער, כי נקודה או הפסד עבורנו היה אותו דבר. היינו חייבים לנצח כדי להשאיר סיכוי לעלות ולכן רצתי להתקפה". זה היה השער הראשון שכבש השוער בקריירה שלו בגיל 34. השחקנים הרימו את השוער על הכתפיים שאמר: "זה היה פשוט נפלא לכבוש בשלב כזה של המשחק ושל העונה ואני מקווה שזה סימן שאנחנו עוד מסוגלים לעשות את הבלתי יאמן ולהגיע לפחות לפלייאוף".

 

לפני שנה שתי הקבוצות היו עדיין בליגה השלישית ועכשיו שתיהן חולמות לעלות לליגה העליונה תוך שנתיים. היו שמועות שלייפציג תנסה להציע את הג'וב ליורגן קלופ כפרויקט חדש בדומה למה שעשה בבורוסיה דורטמונד, אבל המנג'ר המקצועי ראלף ראנגניק אמר: "אני לא מאמין שהוא יגיע אלינו".

 

מטבע הדברים, בצד השני היו פחות נרגשים ומאמן דארמשטאט דירק שוסטר אמר באנדרסטייטמנט: "להפסיד בשנייה האחרונה זה ההרגשה הכי גרועה בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי