באיירן בהלם: באדשטובר גמר את העונה

באדשטובר. עוד מכה לפפ
באדשטובר. עוד מכה לפפ | צילום: Gettyimages

הפציעות אינן מרפות משחקני הקבוצה. הבלם הבינלאומי נפצע וינותח שוב

(גודל טקסט)

ביש המזל ממשיך לרדוף את באיירן מינכן בכל הקשור לפציעות של שחקניה. יומיים לאחר העפלתה של הקבוצה לחצי גמר ליגת האלופות, הודיע הערב (חמישי) המועדון על פציעתו של הבלם הולגאר באדשטובר, שיזדקק לניתוח וייעדר כארבעה חודשים.

 

השחקן בן ה-26, שחזר לשחק בספטמבר אשתקד, אחרי 20 חודשי היעדרות, נפצע מיד שוב וחזר למגרשים רק בחודש ינואר. הוא שיחק באופן קבוע בהרכב באיירן בחודשיים האחרונים ואף השלים 90 דקות בניצחון 1:6 על פורטו ביום שלישי. באדשטובר יחמיץ את כל משחקי הליגה עד סיום העונה, וכן את חצי גמר הגביע הגרמני נגד בורוסיה דורטמונד ואת שני חצאי הגמר באלופות.

 

 

הבלם אמר: "ברור שאני מאוכזב, אבל אני שוב חייב להיות אופטימי ולהאמין שאוכל לחזור בריא לחלוטין לעונה הבאה. אני יודע שבבאיירן עושים הכל כדי שאחזור לשחק". 

 

באדשטובר נפגע בשריר הירך ברגלו והוא זקוק לניתוח. השחקן, ששב באחרונה לסגל נבחרת גרמניה, ינותח ככל הנראה בקולורדו, ארצות הברית.

 

בחשבון הטוויטר של באיירן נכתב: "איזה מכה, הולגאר באדשטובר שוב נפצע". זאת פציעתו הרביעית של השחקן בשנתיים האחרונות.

 

לפני ימים אחדים אמר מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה כי מאז הגיע למינכן, נזקקו שחקניו ל-14 ניתוחים והנה הבלם מעלה את המספר ל-15.

 

כזכור, לפני כשבוע, הודיע כל הצוות הרפואי של המועדון, בראשותו של ד"ר האנס מולר-וולפארת על התפטרותו בשל מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה, ואשר גררה האשמות כלפי הרופא ואנשיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי