האם בשלו התנאים להחזרת הרופא של באיירן מינכן?

זאמר. משאיר את הדלת פתוחה
זאמר. משאיר את הדלת פתוחה | צילום: Gettyimages

לאחר הניצחון המוחץ על פורטו נרגעו הרוחות. זאמר: "יש לנו יחסים מצוינים"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של באיירן מינכן על פורטו 1:6 נראה שרוחות טובות נושבות באליאנץ ארינה. הצוות הרפואי בראשות הרופא בן ה-72 האנס-ווילם מולר-וולפארת' התפטר לפני שבוע בעקבות ההפסד במשחק הראשון לפורטו 3:1, אבל היום (רביעי) יש קריאות להחזירו.

 

היום רמז המנג'ר הספורטיבי, מתיאס זאמר, שהוא משאיר את הדלת פתוחה כדי שוולפארת יחזור. אתמול העיר על כך בראיון ל'בילד' הקייזר פראנץ בקנבאואר, כי באיירן נפרדה בצורה לא יפה מהרופא אחרי 38 שנה וכי לא ייתכן שגדולי הספורטאים בעולם מגיעים לקליניקה שלו לקבל עזרה ודווקא לאלופת גרמניה הוא לא מתאים יותר.

 

 

כעת, תיתכן התפתחות חיובית. זו כבר הפעם השנייה שהרופא עזב. זה קרה גם בעידן יורגן קלינסמן והרופא חזר רק אחרי שקלינסי פוטר. הפעם הרופא הלך הביתה לאחר שפפ גווארדיולה טען נגדו שהטיפול בפצועים של באיירן לא יעיל מספיק. השניים הסתכסכו בגלל הטיפול בטיאגו אקלנטרה ופפ גם טען שלא ייתכן שהקליניקה של הרופא רחוקה 7 קילומטרים מהאצטדיון והפצועים חייבים להגיע אליו.

 

זאמר אמר: "כל אחד יודע שלי ולרופא יש יחסים פנטסטיים. ככדורגלן תמיד תמכתי בו. היחסים בינינו נותרו טובים. כרגע אני לא יכול לדבר על חזרתו לקבוצה, אבל הכל יכול לקרות בעתיד. דיברתי עם הרופא אתמול בערב והיתה לנו שיחה טובה. יש לנו הערכה טובה אליו מקצועית ואישית".

 

מיכאל רומניגה שחקן העבר ואחיו של קרל היינץ אמר: "חייבים להחזיר את הרופא. מקווה שכולם יפעלו להחזרת הרופא וזה יהיה הפיתרון הכי טוב". אגב, פפ גווארדיולה טען שלא הוא אחראי לפיטורי הרופא כך שלפחות כלפי חוץ לא יוכל עכשיו להתנגד להחזרתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי