לאם חושש ממכירת חיסול בבאיירן מינכן

לאם וגווארדיולה. באיירן בדרך לתהליך הצערת הסגל?
לאם וגווארדיולה. באיירן בדרך לתהליך הצערת הסגל? | צילום: Gettyimages

הקפטן: "רואה סכנה בשינוי גדול מדי". מכות באימון בין לבנדובסקי לבואטנג

(גודל טקסט)

העיתון הגרמני 'פוקוס' פרסם באתר האינטרנט שלו כי קשר הקבוצה פיליפ לאם הזהיר את ראשי באיירן מינכן מביצוע שינויים גדולים בקיץ הקרוב בקבוצה. הקפטן חושש ממכירת חיסול של שחקנים מעל גיל 30. אחת הטענות לכישלון של הקבוצה העונה בליגת האלופות היתה העובדה שכל השחקנים המובילים בקבוצה כבר נכנסו לעשור הרביעי בחייהם. גם הקייזר פרנץ בקנבאואר טען כך בפרשנות שלו.

 

לאם, כמו גם בסטיאן שוויינשטייגר, צ'אבי אלונסו, פרנק ריברי ואריאן רובן, כבר חצה את גיל 30 ובתקשורת הגרמנית דווח לאחרונה שבאיירן תנסה להצעיר את הסגל בצורה דרסטית. הקשר רואה את הדברים אחרת וטוען בראיון ל'פוקוס' שעל ראשי באיירן להתבסס על הסגל הישן שהוכיח את עצמו: "בקבוצה הנוכחית יש פוטנציאל לזכייה נוספת בליגת האלופות. אני רואה סכנה גדולה בשינוי גדול מדי מהיום למחר. אם חמישה שחקנים יעזבו וחמישה יגיעו זו סכנה גדולה לקבוצה". 

 

 

בתוך כך, קשה להימנע מהתחושה שמשהו רע עובר על באיירן. אחרי שלושה ימי חופשה שהעניק פפ גווארדיולה לשחקניו, חזרה הקבוצה להתאמן ושוב סיפקה כותרות. רוברט לבנדובסקי וג'רום בואטנג החליפו מהלומות, ככל הנראה לאחר שהחלוץ הפולני זרק כמה מילים לבלם. השניים אחזו בצווארו של רעהו. ראפיניה, מהדי בנאטיה ולאם הפרידו ביניהם מיד. פפ שלח את שני השחקנים לחדר ההלבשה עד סוף האימון.

 

העימות באימון ('בילד')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי