"קלופ תמיד מועמד. השאלה עד מתי פפ ימשיך"

קלופ. באיירן רצתה אותו כבר ב-2013
קלופ. באיירן רצתה אותו כבר ב-2013 | צילום: Gettyimages

בקנבאואר הטיל פצצה דווקא לפני המשחק מחר מול דורטמונד בגביע

(גודל טקסט)

פראנץ בקנבאואר, נשיא הכבוד של באיירן מינכן, הטיל היום פצצה ספורטיבית כאשר הכריז שיורגן קלופ לא פסול לאמן את הבאוורים והוא תמיד יהיה רצוי במועדון, אבל הוא מקווה גם שפפ גווארדיולה ימשיך בתפקידו כמאמן מעבר ל-2016. הקייזר פתח תיבת פנדורה.

 

הדיבור על קלופ יום לפני חצי הגמר בין הקבוצות (חי בספורט2 החל מ-21:25) שקול להטלת שתי פצצות. נוכח השמועות שייתכן ופפ יעזוב את הקבוצה כבר בקיץ הקרוב האם יורגן קלופ עומד להיות המאמן הבא של באיירן מינכן? שאלה נוספת היא איך תשפיע ההצהרה על המשחק מחר נגד דורטמונד. האם קלופ יהיה פחות נחוש לנצח את הקבוצה שכביכול שנואה עליו.

 

 

"השאלה כמה זמן יישאר פפ בבאיירן", אמר בקנבאואר בן ה-69, אבל הוסיף: "קלופ תמיד היה נושא אצלנו".

 

הקייזר הוסיף:  "כשהייתי הנשיא של באיירן תמיד דיברנו על  קלופ ועל התכונות שלו שיכולות להתאים לנו מאוד". בקנבאואר אישר למעשה את השמועות שקלופ היה מועמד לאמן את באיירן ב-2013 אחרי יופ היינקס, אבל התוכניות האלה הוכחשו לאחר מכן.

 

הלמוט מרקוורט, שהיה יועצו של הנשיא הקודם של באיירן אולי האנס, אישר למעשה את הידיעה בערוץ טלוויזיה כשאמר: "קלופ היה מועמד רציני לתפקיד מאמן באיירן ב-2013, אבל אחרי שאולי האנס סגר עם פפ גווארדיולה הוא אמר לי 'תתקשר לקלופ ותודיע לו שהוא בחוץ'".

 

 

 

יועצו של קלופ, מארק קושיקה, הכחיש את הדברים ואמר: "זה לא נכון. אף אחד לא ביטל את המו"מ עם קלופ. לא היה מה לבטל בגלל שלא היו מעולם שיחות". מרקוורט שחרר התנצלות על דבריו ואמר: "לא רציתי להרגיז את דורטמונד ואת קלופ. לא זו היתה הכוונה. אני מצטער".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי